The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, May 15, 2010

0 Final FA Cup Preview : Mari Mencipta Sejarah!!

Sori agak lewat preview kali nie, jadi aku pon malas nak cakap banyak..Dalam 3o minit match akan bermula, dan aku akan cuba meringkaskan preview kali nie..

Update team Ivanovic dikatakan masih doubtful, jadi berkemungkinan Ferreira akan mengambil alih posisi Right Back..Bahagian lain, bagi aku tiada perubahan..Formasi malam nie (4-3-3) :

---------Cech---------
Ferreira-JT-Alex-Ash
Lamps-Ballack-Malouda
---Anelka-Didi-Kalou--

Result Prediction : Chelsea (2) - Posemut (0)

Yup, Posemut mungkin dah relegate dan berdasarkan rekod terdahulu diorang tewas besar 5-0 kepada Chelsea sebelum nie..Namun nie tak boleh dijadikan kayu ukur kerana di dalam FA Cup, terutamanya Final semangat pemain boleh jadi luar biasa, jadi aku takkan sesekali memandang rendah Posemut..Kekalkan corak permainan pantas, di samping disiplin yang tinggi di bahagian pertahanan, aku yakin Chelsea mampu memenangi match nie..Ayuh, kalahkan Posemut, kita bakal mencipta sejarah Double yang pertama!! KTBFFFH!!

Match LIVE 15 May 9.30pm

Eh, tak cukup lagi..Kitorang nak satu lagi malam nie!!



No comments: