The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Wednesday, May 12, 2010

0 Magician atau Pure Coincidence??

Mari kita saksikan apa yang dikatakan oleh Carletto dalam 2 bulan lepas :

‘We are disappointed. We are out of the Champions League and lost our position at the top of the table. The players, the club, we want to stay ­together at this difficult moment.


Ini adalah kata2 Carletto ketika terkeluar dari Europe dan seri 1-1 bersama Blackburn, sekaligus memberikan top position kepada Manure..Jom dengar ape lak kata2 die selepas tu :

‘I like statistics and I think that, in the past, with 86 points every team has won the title,’ Ancelotti said.

Ketika itu Chelsea menghuni tangga ketiga dengan 65 mata dan berbaki 8 match..Berdasarkan target Carletto, kita memerlukan 7 kemenangan bagi mencapai target 86 mata untuk memintas Manure dan menjadi Juara EPL..Dua bulan berlalu, mari saksikan result akhir table EPL yang berakhir Ahad lepas..


Ajaib?? Kebetulan?? Carletto boleh dikira pundits terhebat, dia meramalkan 86 mata sudah mencukupi untuk menjadi Juara EPL, dan dia membuktikan jangkaannya tepat!!..Mungkin bukan keajaiban mahupun kebetulan, dari segi logik akal, Carletto meletakkan target 86 mata sebagai matlamat kepada para pemain untuk kembali bangkit dari kekecewaan menentang Inter, dan sama2 mereka berusaha mencapai target tersebut..Tapi yang aku musykil, Carletto boleh mencapai 89 mata jika menang semua baki 8 game, adakah dia sengaja kalah dengan Spurs supaya target 86 mata jadi kenyataan?? Haha Carletto, kalo camtu, ko memang kerek abess..


King Carlo : aku dah agak dah..

No comments: