The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Tuesday, May 11, 2010

0 Galleri : The Blues Party!!!

Saksikan saat-saat hebat kita meraikan gelaran EPL Champion..Enjoy!!

3 Musketeer..Englishmen JT, Lampard dan Ash meraikan wisel penamat..Chelsea Champion!!

Staff, player pon nak tumpang sekaki..

Weh, Didi dah macam Taliban le plak??

C=Chelsea, C= Champion!!

We are King of England!!

Chelsea-EPL Champion 2009/2010

Ehh, dah musim salji ke??

Puas ati aku dapat trofi, biarkan Rio, dia dapat armband je..

arghh, aku tak nak lepas, aku nak pegang trofi nie sampai mati!!

Sabo2, nie last je, ak nak posing ngan family, pasnie aku bagi la..

Dah2 JT, bagi cepat, aku nak pegang gak..mane tau mungkin nie last ak pegang..

Padan muka Rooney cium rumput, aku dapat cium piala..

Sorry la Arsenal, lu tetap team kanak2..hanya team dewasa leh menang trofi camnie..

Ehh, macam dah nak raye je Carletto??

Adehh berat giler, pasnie aku kena selalu pegi gym la, season depan nak angkat lagi..

No comments: