The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Monday, May 31, 2010

0 Kamikaze!!

Boleh tahan Nippon punye semangat nie sampai mengah gak 'bakal' Juara Dunia England malam tadi nak menang 2-1..Ape yang ak respek adalah semangat kamikaze Jepang yang dari dulu hingga kini memang menggila, samada di atas medan perang seperti terjunan bomber di Pearl Harbor mahupun di atas padang bolasepak seperti Captain Tsubasa..

Apa yang buruk pasal Kamikaze nie, ko bunuh musuh ko, same2 dengan ko sekali terkorban (Kalo Islam konfem masuk neraka jahanam dah nie)..jadi nak dipendekkan citer, dalam match semalam, boleh dikatakan taktik Kamikaze si Jepang nie memang menjadi, cuma diorang yang terkorban banyak daripada pihak musuh, huahua..Jepang skor 3-Satu Gol, Dua Own Gol..Pekejadah diorang pikir aku tak pasti, dah leading pastu bunuh diri sendiri, dari Kamikaze jadi Harakiri..

Okeh tapi tu sume tak mustahak sangat, berbanding apa yang penting?? Kerjasama!! Opss, bukan..yang penting England menang, dan yang lebih menggembirakan bila Joey dapat memberikan assist kepada gol pertama England, sekaligus mencerahkan peluang dia untuk naik kapal terbang ke Zoo Afrika nanti, berbanding Walcott yang hanya kuat berlari tanpa otak..Yang agak malang apabila Lampard sekali lagi terlepas penalti kali kedua berturut2..Selepas miss dalam Final FA Cup, kali nie Lampard sekali lagi malang bila Kawashima menyelamatkan penalti shot Super Frankie..Aku harap nie hanya sindrom awal dan Lampard akan lebih fokus selepas nie dalam kejohanan sebenar..

Emm, dari layan Kamikaze 'Luar-Biasa' Nippon Hait baik aku dengar lagu ' Tawa dalam tangisan' dari Kamikaze...Friendly dah tamat, dan barisan lengkap 23 skuad England akan diumumkan tak lama lagi oleh Capello..Aku harap yang tertawa adalah Joey, dan yang menangis adalah Walcott..Tawa dalam tangisan, Layann!!!


No comments: