The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Wednesday, December 2, 2009

0 Carling Cup : Bakar Blackburn sampai hitam!!


Belum lagi sempat nak meraikan kemenangan besar ke atas Arsenal minggu lepas, malam nie Chelsea akan kembali beraksi, jangan risau, Carling Cup je..Menentang Hitam Terbakar (Blackburn) selaku lawan malam nie akan memberikan peluang beberapa pemain utama seperti Frank dan Didi berehat untuk match menentang Cik Siti hujung minggu nie..Walaupun Carling Cup bukanlah keutamaan The Blues musim nie, tapi apa salahnya mencuba untuk memberi impak awal kerana jika kita mampu merangkul piala nie Feb nanti dah tentu akan menjadi suntikan moral kepada para pemain..

Apa yang menggembirakan aku Ray Wilkins berkata Wonder kid Kakuta akan diberikan peluang bermain dalam match nie dengan beberapa pertukaran akan dilakukan pada keseluruhan skuad untuk memberi ruang kepada pemain2 yang kurang beraksi..

“Gael will be in the squad. You saw a snippet of him a couple of weeks ago.“He is a very talented young man but obviously we have to nurture that along – as we do a couple of other very talented guys.“Gael has a great work ethic and is prepared to listen and work at his game. That’s nice to see.”
Kemenangan malam nie akan membawa kita ke semi final dan ak mengharapkan beberapa pemain muda akn diberi peluang untuk meningkatkan prestasi mereka menjelang Piala Afrika yang makin hampir..Kita bakal memerlukan khidmat Young Blues nie di saat ketiadaan Didi, Kalou, Mikel dan Essien nanti jadi ak mahukan mereka bersedia dengan prestasi terbaik bila diperlukan..


Formasi malam nie :


--------------Hilario-----------

--Zhirkov-Terry-Ivanovic-Ferreira--

--Malouda-Mikel-Ballack-Deco-

--------Joe Cole-Kalou------

Result Prediction :

Blackburn (0)-Chelsea (3)

No comments: