The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Sunday, March 7, 2010

2 FA Cup : Stokin Cik Siti Menanti

Menentang Stokin Cik Siti malam nie, jangan disangka diorang nie hanya sepasang stokin busuk yang boleh diabaikan..kemenangan ke atas Citeh membuktikan diorang nie agak berbahaya..Kembali fokus, harap kita mampu kembali ke landasan kemenangan!!

Tak banyak nak diceritakan lam preview nie, Cech masih di pusat rawatan, kehilangan Bosingwa rest of the season dah diketahui, Essien juga mungkin sama..Carvalho pula dikatakan ad small injury dan mungkin direhatkan malam nie memberi laluan untuk Alex..Agak malang untuk skuad Chelsea kini yang agak mengecil opsyen di dalam player list..

Match International Rabu lepas sedikit sebanyak agak melegakan kerana tiada tambahan player The Blues yang injured kecuali Carvalho, namun aku risau dengan kecergasan para pemain yang rata2 umur 30-an..harap2 diorang tidak keletihan dan mampu beraksi mantap..amik la Ali Cafe ke, 100 plus ke bagi stamina lebih nanti..

Berita baik Zhirkov mungkin dah sembuh dan boleh bermain di Left Back, satu kelegaan untuk Malouda kembali beraksi di posisi asal..jika masih tak fit, ak harap Ferreira mampu beraksi..Sudah2 la Malouda beraksi sebagai defender, sebab bagi aku die lebih effective sebagai Winger..

Aksi latihan Delap dan Tony Pulis sempena match malam ni

Sape manusia paling berbahaya team stokin?? Dah tentu la pemain bola keranjang, bola tampar dan ape2 sahaja yang menggunakan tangan, Rory Delap..Jika Maradona hebat mampu gol guna tangan, Henry assist guna tangan, Delap lak mampu melontar bola sejauh lebih separuh lebar padang bola seumpama sepakan corner kick..Agak bahaya untuk Defender Chelsea yang agak kurengg semasa menanti bola tinggi..moga2 Terry tak terkejut dengan lontaran ajaib Delap nanti..

Double B - Bad Boy - Ballack dan Belleti takkan beraksi malam nie akibat kad merah ketika menentang Citeh, agak pelik kerana nie kejohanan berlainan, FA Cup bukannya league..Knowledge baru untuk ak, mungkin kerana still dalam England, jadi diambil kira..bahagian tengah amat terasa, nampaknya Joey ad peluang beraksi di posisi Attacking Midfield berganding bersama Lamps..Posisi lain ak rasa tak banyak perubahan..

Formasi (4-3-3) :

----------Hilario-------
Ivanovic-JT-Alex-Zhirkov
--Lampard-Mikel-Joey--
---Anelka-Didi-Malouda--

Result Prediction : Chelsea (3) - Stokin Siti (1)

Kemenangan akan membawa kita semakin hampir ke Wembley..ak yakin dengan tiada lagi Big team dalam senarai contender, kita mempunyai peluang cerah untuk merangkul piala tertua nie buat kali kedua berturut2..Cuma jangan gopoh dan over konfiden, ak jamin FA Cup akan still remain di Bridge musim nie..KTBFFH!!

Match LIVE 11. 45 mlm Star Sport




2 comments:

eddie dewanaga said...

abiskan season dulu, baru kita tengok player mana yg patut berganti...

Raiden said...

emm bagi ak sesaon nie last la kita guna pemain2 30-an nie..Hanya Lampard, Didi dan Carvalho yang masih relevan..Ballack dan Belletti antara muka yang kena bagi peluang untuk wajah2 muda musim depan..