The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Sunday, March 28, 2010

0 Biar betul?? 7-1, wohooooo!!!


Malam tadi aku tak dapat usha match Chelsea sebab ada dinner la plak..Memang ada firasat ada sesuatu yang ajaib akan kembali dan ternyata naluri hati aku mengena!! Lepas Dinner aku check result, ada rasa terkejut, nak pengsan, bangga dan terharu pon ada gak..Result kemenangan 7-1!!! Aku terkedu tanpa kata-kata, sememangnya aku bangga menjadi Fan The Blues dan aku tak pernah sangsi dengan kekuatan para pemain Chelsea yang mempunyai semangat kental..4 gol dari Super Frank, 2 gol Malouda , 1 gol dari Kalou cukup untuk melengkapkan malam gemilang di Bridge..Lampard, Malouda, Zhirkov dari apa yang aku baca sememangnya layak dipuji..I'm Proud of You, man!! Ini bukan team ayam seperti Posemut, kemenangan besar dan peristiwa pembelasahan beramai2 ke atas team se-gah Villains jelas akan memberikan signal baik punyer kepada Pak Gasang Manure..Dengar kata dia dah cuak sampai muka jadi biru sebab Chelsea dah potong goal difference Manure, so tu sebab dia suruh pemain2 dia menang score bebanyak gak lawan Bolton, tapi sorry la tidak cukup hebat dan Chelsea kini tetap mendahului dengan 2 gol..tapi bukan tu je berita gempak malam nie, keputusan seri 1-1 kanak2 Sengal dengan Birmingham melengkapkan malam yang ceria riang ria cuti sekolah untuk Fan2 The Blues..Walupun takde lak sesape kaki patah, ataupun Gallas menangis lagi, tetapi dengar kata Birmingham gol last minute, konfem pasrah Fan2 Sengal-cube lagi tahun depan..Manure lak kekal menang 4-0 dengan Bolton, memberikan mereka tetap berada di atas liga..Namun aku yakin momentum lebih berpihak kepada Chelsea kini, dengan Bayern akan menggangu persiapan Manure sempena CL, aku yakin The Blues mampu merampas takhta liga di Old Kerepot minggu depan!! Manure next please!! Blues till I Die, KTBFFH!!


No comments: