The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Tuesday, March 2, 2010

4 Rambut pacak Bro Terry

Bagi sesape usha match lawan River Plate aritu, mesti korang pasan ad perubahan kat Terry, bukan perangai, tapi rambut!! Nak tau lebih lanjut, ikuti temubual pihak The Blues Army (TBA) bersama Bro Terry (BT) melalui talian telefon tajaan TM :

TBA : Salam..eh silap hello bro

BT : hello..(ala2 Idlan Raja Lawak)

TBA: pehal die nie cam orang Kedah le plak..(dalam hati)
Ehem, pe citer bro skang?? lepas kena terjah dengan Nas Ahmad cawangan Melodi England nie..

BT : Owh tu benda bese..Gua no hal je..bese la lepas si Bapok Bekem dan Ronaldog blah, tabloid England bosan xde citer, citer gua la jadi pasaran..bese la gua pon tak kurang ensemnye..

TBA: cett leh tahan gak kerek die nie..aritu saya usha match Live kat Mamak Kayu nampak Bro Terry dah tukar rambut kasi stylo skang..Pehal?? Nazar ke??

BT: Owh tak sangka ad orang pasan lak..Yup gua nak tebus dosa2 gua dulu tapi nak posa gua xlarat atlet beb.. nak botak xsmart la plak..nanti hilang kemachoan gua nak ngorat gadis2 area London nie..So gua potong sket je la kat Salon akak Leha sana..kasi pacak sket kan skang trend terkini..

TBA: Memang smart r Bro..gua fan Chelsea tgok pon kagum..dah macam gangster la..

BT: Sebut pasal gangster..gua potong camnie pon nak nampak ganazz sket..jadi jika ad lagi citer2 panass gua kat paper, sekurang2nye gambar gua nampak cool dan rambut gua akan jadi tumpuan, bukannye citer2 ngarut tulisan tabloid tu..

TBA: Cayalah Bro, lu memang otai..Bellamy lak cam nak cari gaduh ngan lu je 2-3 hari nie..pehal??

BT: Biarlah dia tu kan datang bulan..jangan dilayan bebudak mental nie..

TBA: Betul gak 2..sok ad match international, pe komen lu pasal New Captain England??

BT: Gua nak cakap cappi baru england sume xde rambut sedahsyat gua..hampir sume nak botak, nak gugur ponn ad gak seperti Si Shrek..gua dah suruh die pegi Yun Nam Hair Care die degil..Cappi yang botak..sape nak gentar!!

TBA: Terbaru dengar kata bukan backstreet boys, tapi boo boys dah siap sedia nak counter lu lawan Mesir nanti..pe lu nak cakap kat diorang??

BT: Sekadar provoke murahan camtu gua xlayan r..lawan pemaki2 di Burnley las2 diorang tewas terkena tandukan maut gua..gua nak balas dengan performance atas padang je..tapi kalau ad yang nak gaduh kat luar, gua rase diorang tak pernah kena lagi penangan kepala berduri gua nie..

TBA: K la bro sampai nie je la gua ad date nie..papepon lu tetap Captain The Blues Forever..ad kata2 terakhir x??

BT: Awek lu cun x??

TBA: err..no komen




Impak same jika pemain lawan terkena tandukan maut Bro Terry nanti


4 comments:

MOFASAD said...

CAPTAIN SEX

eddie dewanaga said...

rambut dia cantik...

r.k said...

awek lu cun tak ?

Raiden said...

haha R.K..ak xnak cakap..nanti JT bace blog nie habess..hua3..