The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Friday, December 18, 2009

0 Sumpahan terhapus!!

Akhirnya The Blues berjaya menamatkan rentetan hambar 4 match berturut2 ngan kemenangan 2-1 keatas team tikus Porstmouse semlam dan walaupun sukar, ak pasti sume fan Chelsea lega sumpahan dah berakhir dan ak harap kecemerlangan nie leh diteruskan untuk match2 seterusnya!!

Dengan Didi direhatkan sebab injured, dah tentu beban gol akan diberikan kepada Anelka dan teammate yang lain..Alex kembali ke dalam skuad menggantikan Carvalho sebagai pengajaran kerana menampilkan aksi buruk dalam match2 sebelum nie..Hanya siapa yang terbaik akan masuk dalam skuad, kata Carletto..

Lampard dan Anelka menjadi wira Chelsea semalam walaupun bahagian pertahanan masih hancur dan rapuh cam biskut petak bile Penguin (Piquionne) gol semalam menjadikan 11 gol dalam 5 match dah bocor setakat nie..Penalti dari Lampard memang melegakan tak macam apa yang berlaku ketika menentang Man Shitty..Peciter Cech?? Takkan nak salahkan fan lak sebab boo sedangkan main teruk beb kalau ak ada kat situ mesti ak panas gak cume seb bek defend malam nie x teruk sangat macam sebelum nie lepaskan berdas2 gol kat gawang..

Kemenangan nie meletakkan Chelsea kembali mendahului 3 mata di atas, memulakan musim sibuk masa Krismas dengan baik dan diharapkan mampu disambung dengan kunjungan ke West Ham pasnie brtemu legendary Zola..Selepas ini setiap 3 hari mesti ad match liga harap Carletto dapat menyusun strategi terbaik untuk menggilirkan pemain2 yang ada sebaik boleh agar tidak kepenatan dan mengalami kecederaan..BLUES IS THE COLOUR, WINNING IS THE GAME!!!

Match Highlight :

No comments: