The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Monday, December 28, 2009

0 Match Terakhir 2009!!

Nie merupakan match terakhir kita tahun nie dan akan menentukan samada kita dapat stay top league untuk tahun nie atau tidak..ak harap biar kita masuk 2010 dengan berada di atas table agar motivasi lebih tinggi dan kita mampu muncul dengan azam yang lebih bersemangat!!

Sepertimana yang korang tau, player Afrika dapat extend tinggal lame sket jadi nie merupakan peluang terakhir dioarang untuk memberikan segala2 nya selepas latest result match yang tidak menentu..Didi, Mikel, Kalou mgkin diturunkan malam nie untuk memberi mereka ruang beraksi sebelum cuti sebulan ke Afrika dan fan mahukan hanya yang terbaik dari the 3 musketeers nie!!

Carletto akan bergantung kepada aksi Joe Cole malam nie selepas penggantungan Malouda dan hanya persembahan terbaik yang mahu dilihat dari winger England nie yang dulunya digelar Genius oleh Carletto sendiri..

'For Joe Cole after nine months out it was not easy immediately to do the best but he has to improve, he has to stay focused and he must not lose his confidence in his possibilities. 'I think he has quality, he is a fantastic player and he will show this in the next game.'

Nie merupakan kali kedua kita bertemu Fulham dalam liga dan boleh dikatakan kita dah masuk second round league skang..Di Caraven Cottage kita berjaya mencatat kemenangan dan ak yakin kita mampu melakukannya sekali lagi..

Formasi malam nie :

--------Cech---------
Ivanovic-JT-Alex-Ash
Lampard-Mikel-Joe-Ballack
------Kalou-Didi------

Ak pasti semua Fan memang kecewa dengan prestasi hambar Chelsea skang tapi ak yakin Carletto is The Right Man For The Job...Dengan 3 kemenangan ke atas Big 3 dan layak selesa di group stage CL, serta still top league, ak lihat Carletto mmg hebat dan ini baru musim pertama beliau di sini..Scolari labih teruk dan gaya Carletto ak rasa amat berlainan dan kepercayaan die kepada pemain muda amat berguna untuk perkembangan kelab..Amat tidak rasional bila ak bace kat web Goal atau Soccernet yang mahukan Carletto dipecat..Adakah keputusan yang wajar?? Harap Roman lebih komited kali nie dan mampu bersabar kerana ak percaya takde kejayaan mampu dicapai sekelip mata..KeepSupporting Carlo, Keep Supporting Chelsea, Keep The Bues Flag Flying High!!

Resulut Prediction : Chelsea (2) - Fulham (1)

Match Live ESPN 10.55 malam..Dont Miss!!






No comments: