The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Friday, April 2, 2010

2 Ciss Kau Wedges!!

Prof.Wedges


Mengungkap kata2 bijak pandai Proff Sengal Wedges dua minggu lepas:

"Chelsea have a mental disadvantage and maybe a physical advantage in the longer run," the Gunners boss told reporters at a press conference on Thursday.

"I know how hard it is to get over a disappointment like they faced in the Champions League, so the two points they dropped at Blackburn [Rovers] could have been down to that."

Carletto segera membalas minggu lepas:

"Mentally, it wasn't good for us to go out of the Champions League. But after the victory against Portsmouth, this moment is finished. We have to look at every game.

"We play Aston Villa tomorrow and then have a week to prepare for Manchester United. That could be an advantage for us. Before, we had midweek games. We are disappointed to be out of the Champions League, but it could be an advantage."


WTF Wedges?? Tak perlulah aku mengingatkan kemenangan besar 7-1 Chelsea minggu lepas, dan ya, jangan dilupakan kanak2 Sengal yang diagung-agungkan Wedges seperti mempunyai mentaliti kuat seri 1-1 sahaja bersama Birmingham..Siapa yang berkata besar sebelum nie?? Shout your mouth, Wedges!!!


Nie la akibatnya bila memekak tak tentu hala..Kan dah kena sumpah jadi Cheesy Wedges..


Yup, kalau boleh aku pon mahu melihat Chelsea merangkul Piala Eropah, tetapi musim nie entah la, aku rasa tak yakin walaupun jika kita layak menang dengan Inter tempohari..Skuad musim nie agak lesu, kurang mantap dan banyak injury..Jika Chelsea kekal di dalam Europe, besar kemungkinan list injury akan menjadi lebih teruk dari sekarang, dan tidak mustahil mungkin akan menjejaskan prestasi Chelsea di Premiership, FA Cup, sedangkan CL bukannya mudah digapai..Nanti yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran..Menang Double lagi sedap dan lazat!! (macam Double Cheeseburger)

Okey dua malam berturut2 kita disajikan dengan match Europe, yup, memang perit bagi Fan The Blues, kita sudah terkeluar, jadi kebanyakan The Blues Army yang keluar pon tengok je la sebagai Neutral Fan..Ak usha game pon sebab bosan, sekadar nak usha isi masa lapang..Wedges mengatakan The Blues akan mental down akibat match Eropah, tapi berdasarkan apa yang aku lihat, out dari Europe jelas menguntungkan Chelsea, dan seperti dikatakan Carletto bakal memberi Big Advantage kepada The Blues dalam perebutan Premiership..Seingat aku, pernah ke Chelsea Mental Down??

Kesibukan rival di Eropah jelas menguntungkan Chelsea..Manure kehilangan Rooney selama sebulan, manakala Sengal kehilangan Gallas dan Arshavin selama 3 minggu, Fabregas lak dikatakan out sampai habis season..Mngkin nie la last die pakai baju tadika Arsenal, tengok macam beria2 nak join Barcelona season depan..Result lak sekor2 macam haram, sekor seri, sekor kalah..Nak dibandingkan, Chelsea mendapat rehat seminggu dan mempunyai persiapan terbaik menjelang match menentang Manure sabtu nie dan match2 yang mendatang..How ironic??

Biarlahkan rival kita cuba menggapai impian mereka yang tidak pasti (result fist leg pon dah tau sape pemenang), predict aku Barcelona mungkin juara CL lagi, dan Chelsea akan mengumpul semua tenaga untuk bermaharajalela di EPL menanti rival2 kita yang kepenatan pulang dari Europe tanpa hasil..Boleh dikatakan fan2 team lain boleh cakap besar mereka kekal dalam CL, bagi aku mereka hanya bermimpi dan di-April-fool-kan oleh angan2 mereka..

Pedulikan team lawan, match Sabtu nie, kita akan menambah misery untuk Manure yang sedia cedera parah di bedal Bavarians..Tiada masa yang lagi tepat, Shrek tiada dalam list player, Manure kepenatan, The Blues berkunjung dengan Full Energy, Old Kerepot akan roboh sekelip mata!! Arsenal?? konfem seri 1-1 dengan Wolves..Minggu depan nak kalah jumpe Barca lak, simpan la player2 yang ada elok2 minggu nie ea..



Oh ya, semalam aku baca dukacita dilaporkan Didi tak cergas dan bakal terlepas match menentang Manure Sabtu nie..





Tapi Tidak!!

Ini semua penipuan belaka, April Fool!!

Didi sudah konfem fit dan bakal menghancurkan Manure nanti!!

KTBFFH!!




2 comments:

r.k said...

kalau lu perasan , corak gameplay lain sikit bila takde drogba .cube recall masa ACON .
hurm .. tapi he is an important player , but without him , we still can survive , we are one-football-team . tak seperti ManU .

Raiden said...

yup anelka lebih teamwork, Drogba lebih sellfish..

tapi dalam Big game macam esok, aku lagi percaya Drogba..lawan Bayern haritu, Gomez sebijik macam badan Drogba boleh memporak perandakan bentenf MAnure..aku harap kejadian yang sama berlaku..

Bagi aku bukan striker,tetapi kekuatan midfield akan menentukan match esok..