The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Thursday, April 22, 2010

0 Update team : Sindrom Lama Kembali

Baru je The Blues nak merasa aman dan melalui baki fixture dengan smooth, nampaknya sindrom lama sudah hadir..Tak cukup lagi dengan damage yang dilakukan berbulan-bulan lepas, kini ia kembali lagi untuk menghantui kita..

Sindrom apa?? Emm apa lagi kalau bukan sindrom injury, yup selepas berita Essien tak akan bermain lagi season nie, nampaknya nie bukan penamat untuk kesengsaraan kita di Wad Sakit..Mikel memang dikatakan doubtful untuk match menentang Stoke, tetapi bukan tu je, berita terbaru dia dikatakan mungkin terlepas baki musim seperti mentornya Essien..Mikel dikatakan terdapat koyakan pada meniskus di lututnya menentang Spuds, menyebabkan dia bakal direhatkan hampir 3 minggu, dah cukup untuk menamatkan musimnya kerana fixture hanya berbaki 3 match sahaja lagi..

"It’s a little tear in the knee meniscus," Mikel said. "I wont play this weekend, and the doctors say it will take about three weeks to heal, although there will be no surgery."


Hmm aku tak pasti nak kata apa, injury memang tidak boleh dikawal, dengan persaingan hampir ke penghujung, nie memang waktu yang genting, dan kecederaan kepada pemain utama sememangnya tidak membantu..Harapan kita kini kepada Ballack, Deco dan Lampard untuk kekal cergas sebagai pemain midfield yang tinggal..Mungkin kita juga akan melihat aksi Youngsters Matic dalam baki match nanti..Keep the faith!!



No comments: