The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Thursday, April 15, 2010

3 Chelsea tepuk tangan, Arsenal tepuk Dahi



Oh ya, good job dari Spuds yang berjaya mengalahkan kanak2 tadika kemas Arsenal semalam dengan jaringan 2-1..sememangnya menepati ramalan..kini kanak2 meriam boleh dikatakan hamper GAME OVER dalam persaingan kejuaraan liga dengan perbezaan kini 6 mata dan 4 match remaining..Nie juga menunjukkan bebudak meriam berjaya meneruskan tradisi hebat diorang saban tahun ‘kempunan trofi ‘ dan ungkapan’ season depan ada lagi’ serta ‘in Arsene we Frust’ menjadi ungkapan keramat fan2 meriam kini..dah boleh la pikir season depan lak..

Arsenal = ARSE


Untuk Spuds, korang dah wat keje bagus dengan menghancurkan seorang rival The Blues, tapi cukup2 la kegembiraan korang dan bersedia untuk menghadapi amukan ombak biru di White Hart Lane weekend nie..dengan 4 mata di atas, kita lebih santai, kurang tekanan, mentality sedang memuncak, dan beberapa pemain utama kita sudah direhatkan dalam match menentang Wonderpet, beraksi sehari awal juga memberikan kita lebih masa berehat dari Spud.. Dengan skuad yang lebih cergas, kita akan menurunkan barisan terbaik dengan Malouda, Joey dan Deco kembali starting, ehem2 siap sedia la untuk dibelasah nanti 6-0..CHELSEA-True Pride of London!!

3 comments:

eddie dewanaga said...

semoga menang di White Hart Lane, Portsmouth boleh, kita pun boleh!!!

fs-86 said...

Kita tengok dulu match Mankayu kol 7.45..kalau dorang terbenam dibenam ManSiti, Chelsea tak yah main lah lawan Totekham..Buang maser jer..haha...

Raiden said...

ak yakin tevez akan wat hal punyer..tottenham?? ngan bebudak leh la menang..nie Chelsea, siap sedia la dibedal oleh bakal EPL Champion!!