The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, April 3, 2010

3 The Blues on Top!!!


Fan Manure tak puas hati?? Didi Offside?? Kontroversi?? Biar aku ingatkan, gol Macheda adalah handball, dan Mike Dean sememangnya fair, Park tidak mendapat penalti, begitu juga dengan Anelka yang jelas dikasari oleh Neville..Nak dikira fair, gol Joey menentukan segala-galanya..Who cares?? We are on top now!!

Nak dikira match tadi sememangnya dikuasai sepenuhnya oleh Chelsea, formasi 4-3-3 sememangnya marvellous berdepan team yang tight seperti Manure..Aku masih ingat bagaimana Chelsea amat senyap ketika berdepan Manure awal season di Bridge dengan menggunakan taktikal Diamond..Bayern sudah melakukannya dan kini Chelsea juga berjaya melaksanakannya!!

Joey sememangnya marvellous, seperti yang aku katakan, ternyata dia masih ada magic!! Flick Goal sememangnya Top Class dan membuktikan sentuhan emas Joey masih wujud..Malouda sememangnya Main Threat, first half dia memberikan masalah demi masalah kepada defender Manure terutamanya Neville..Deco, totally brilliant, seperti xavi, dia merupakan playmaker terhebat Chelsea, walaupun berbadan kecil, speed dan vision yang dimiliki Deco jelas memporak-perandakan Midfield Manure..Carletto kali nie aku puji, lebih pantas membuat keputusan, Second Half kita agak tertekan hasil serangan dari Manure, tetapi kemasukan dua sub Didi dan Kalou jelas meredakan serangan mereka dan membuka ruang untuk Gol Kedua Chelsea..No offence, Didi memang offside, tetapi gol Manure juga kontroversi, Macheda menggunakan tangan untuk menjaringkan gol..Fair bukan??

Secara keseluruhan The Blues jelas mempamerkan ciri2 Champions di Old Kerepot, dominasi dan prestasi kita kini sedang memuncak!! Chelsea kini kembali di persada liga dengan dua mata, hanya 5 match tinggal, menang kesemuanya, kita akan menjadi EPL Champions!!


Keep Supporting, Keep Believing, Keep The Blues Flag Flying High!!


3 comments:

esofagus said...

paper satu dunia ungkit drogba offside, tp haram takde yg ungkit macheda gune tangan..

"Carletto kali nie aku puji, lebih pantas membuat keputusan"~damn correct

Raiden said...

bese la sampai tajuk utama lagi "Controversy goal win the match"

pedulikan media, bagi aku dua2 fair, sorang gol offside, sorang gol tangan..true result Chelsea menang 1-0..

Diingatkan Chelsea memang konker game..away lak tu..suck it up, we totally deserve the win!!

Ungkit la camne pon, Chelsea di puncak sekarang!!

eddie dewanaga said...

lu tengok fan MU mengaruk kat blog Kampung Chelsea dan FB dia... macam budak tak cukup akal...