The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, November 6, 2010

0 Build Up : Lampard Out, Malouda Kembali!!!

Sedikit sebanyak update mengenai buildup Big Match hujung minggu nie - Chelsea vs Liverpool di Anfield!! Berita buruk dulu, seperti yang dijangka Lampard hampir pasti takkan beraksi di Padang Semut akibat groin injury dan mungkin akan menangguhkann kepulangannya sehingga minggu depan menentang Sunderland..Berita Baik adalah Flying Frenchman, Malouda menunjukkan proses pemulihan yang ketara sekaligus dijangka akan bermain malam esok..Selain dua berita nie, Carletto dah menyenaraikan 9 nama rasmi yang akan berjuang untuk meruntuhkan Ant Field :

'I can give to you nine men,' he confirmed. 'Cech, Ivanovic, Alex, Terry, Cole, Mikel, Zhirkov, Anelka, Drogba. Malouda or Kalou, Essien or Ramires.

'We have a little problem with Essien, we are not sure he will be fit Sunday, he has a problem on his toe,' the Italian explained. 'It is a little problem but I hope he will be available to play. I think he will travel for Liverpool and we will take a decision Sunday morning. Malouda is available to play, he recovered very well, and the other players are okay.'



Buat masa nie skuad kita boleh dikatakan hampir 100% fit, hanya Lampard dan Benayoun sebagai first team player yang masih tercedera manakala Bosingwa, Alex, Kalou semuanya sudah kembali bermain dan dijangka akan menguatkan pasukan kita..Prestasi pemain muda seperti Josh, Kakuta dan Sturridge juga tak menghampakan..Dengan Zhirkov dan Ivanovic memberikan persembahan menakjubkan kebelakangan nie, di samping prestasi konsisten veteren Anelka dan Didi, bermakna kita sudah hampir bersedia untuk misi utama malam esok - Hancurkan Ant Field!!


No comments: