The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Friday, November 5, 2010

0 Korang Patut Berterima Kasih kat Aku!!

Aku banyak jasa la wehh!!

Tak sangka walaupun dah tercampak ke Palmeiras sekarang, Si Tua nie masih lagi buat bunyi lagi..Layan je la rungutan Big Phil yang dikatakan banyak 'berjasa' kepada Chelsea..

"Look at (Nicolas) Anelka," he told FIFA.com. "He wasn’t getting a game and then all of a sudden he was Chelsea’s top scorer. Ashley Cole couldn’t use his right foot and later he even scored with it.

"All (Salomon) Kalou could do was run fast. He couldn’t dribble very well, so we taught him to dribble round poles. OK, I know they were only poles in the ground but it helped him to start dribbling round opponents, which is something he does now without any problem.

"And then there’s Drogba, who had a serious knee injury but is fine now thanks to the work I did, not just the club’s doctors. I refused to let him play with an injury and I had problems with him because of that.

"But in 20 or 30 years’ time, there’ll be two or three of them who’ll still be walking absolutely fine. They’ll remember me then, for sure."




Aku taktau apa pandangan korang, adakah Scolari benar -benar berjasa kepada Chelsea?? Jika nak dibandingkan aku lagi sanggup berterima kasih kepada Grant kerana walaupun berdepan tekanan pemecatan mengejut Jose, Avram tetap maintain status Chelsea sebagai Big 4 malah mendapatkan Top 2 serta Final CL pertama buat Chelsea..Malah dia jugak yang membawa Anelka dan Ivanovic hadir ke SB walaupun rejim dia hanya bertahan buat satu musim je..Jangan dilupakan jugak Hiddink kerana dialah yang memperbaiki segala kerosakan yang dilakukan Scolari dulu..

Berterima Kasih?? Damn U Old Man, sebab dia lah rekod 86 Unbeaten Home kita lebur, menghancurkan harapan aku dan Fan lain nak tengok kita capai 100 Rekod Tanpa Kalah!!

Ranking respect aku kepada kesemua manager Chelsea setakat nie :

1. Jose Mourinho
2. Carlo Ancelotti
3. Claudio Ranieri
4. Ruud Gullitt
5. Guus Hiddink

Jose masih lagi menduduki tangga teratas sebab keupayaan dia memenangi Back To back Premier League..Namun Carletto nampaknya berkeupayaan untuk meleburkan semua rekod Jose, aku harap dia mampu mengatasi Special One sekaligus mengemudi The Blues buat masa yang lama..Scolari?? Lupakan orang tua nie, aku harap dia merempat kat Brazil!!

No comments: