The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Tuesday, November 23, 2010

0 Josh Starting 11!!

Dah lama aku menantikan saat ini, akhirnya Ancelotti meletakkan nama Josh McEachran dalam kesebelasan utama!! Kecederaan ke atas Essien, Mikel nampaknya rahmat buat pemain muda kita mendapat peluang berharga menonjolkan bakat diorang dalam match berprestij seperti Champions League..Tanyalah pemain macam Jonjo Shelvey, pernah ke diorang main kat Liga Juara - Juara?? Selain tu Alex dan Cech akan direhatkan sekaligus pemain muda Bruma dan Turnbull akan mengisi kekosongan malam nie..

Masih terkesan dengan prestasi haram 2-3 minggu nie?? Yeah, dah tentu tetapi buat Fan Chelsea semua malam nie boleh dikatakan rest day untuk kita enjoy match tanpa sebarang tekanan..Dengan tiket Last 16 dah confirm, tiada pressure untuk para pemain mahupun fan untuk bermain bermati - matian bagi mencapai 3 mata..Kita mungkin boleh konfem Top Spot dengan paling carok keputusan seri, dengan syarat Marseille gagal mencatat kemenangan..Apapun aku harap dapat layan dengan aman match malam nie, dan berkemungkinan kita dapat melihat bonus pemain muda kita mencatat kemenangan mengejut, tak mustahil bukan??

Dengan keputusan 0-7 dibarai Marseille, Ziliina sememangnya dalam keadaan miserabale..Tapi no pressure, aku harap para pemain muda kita bermain dengan enjoy malam nie..Aku hanya mengharapkan aksi yang bagus dari younsgters kita, jika menang anggap sebagai surprise present buat Fan yang menonton malam nie..

Skuad malam nie :

Turnbull
Ferreira-Ivanovic-Bruma-Zhirkov
Mikel-Josh-Malouda
Anelka-Didi-Kalou

Result Prediction : Chelsea (2) - Zillina (2)

Match LIVE ESPN 3.40 pg Rabu 24 November




Enjoy the Game, KTBFFH!!

No comments: