The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, November 20, 2010

0 PREVIEW : Semangat Baru!!

Lupakan kisah duka lara di SB minggu lepas, aku harap kita akan kembali mengganas dengan azam dan semangat baru!! Chelsea ketika ini seperti singa terluka, dan kita mahukan Brum menjadi mangsa rakusan The Blues sehabisnya malam nie!!

Persedian skuad, tiada yang lebih menggembirakan apabila mengetahui Alex akan kembali, sekligus memberikan cover kepada bahagian pertahanan kita yang kekurangan CB berkaliber..Lampard, JT, Benayoun malah terbaru Zhirkov antara yang masih akan sidelines akibat kecederaan..Bahagian serangan tiada perubahan, pemain kekal sama cuma aku harap perubahan dari segi mentaliti dan determination perlu lebih kuat!! Ramires walaupun main macam orang sesat jalan, mungkin akan terus diturunkan kerana dah takde choice lain di bahagian midifield..Aku harap dia boleh improve sebelum aku hilang sabar..Didi, Anelka dan Malouda agak 'cool' ketika ini sampai 3 game takde gol beb dari trio utama kita..Jika tak nak main sungguh -sungguh, bagi je peluang kat player lain!! Please, Fokus 200%!!

Skuad harapan aku malam nie:

Cech
Bosingwa-Ivanovic-Alex-Ash
Ramires-Mikel-Malouda
Anelka-Didi-Kalou

Result Prediction : Brum (0) - Chelsea (2)

Match LIVE Astro 813 11.00 malam

Dengan rekod unbeaten dalam 18 match menentang Birmingham iaitu dalam masa 30 tahun, serta mencatat 12 kemenangan serta 5 draw, kita sememngnya favourite..Tetapi seperti ketika menentang Sundal Land, membuktikan apapun bakal berlaku dalam dunia bolasepak..Justeru aku harap kita tak berputih mata lagi malam nie..Kuatkan semangat, melangkah dengan tekad, hancurkan St. Andrew!! KEEP THE BLUES FLAG FLYING HIGH!!



No comments: