The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, January 30, 2010

4 Kasi burn itu Burnley!!

Haha ak harap malam nie kita dapat mencatat kemenangan dan Ahad nanti boleh la jadi pemerhati dua ekor team lawan bergaduh sesama sendiri sedangkan mase tu Chelsea dah senyap2 menjarakkan diri dalam carta liga..

Berita baik?? Takde berita lagi best selain kepulangan Didi ke dalam kem, walaupun performance kita still hebat tanpa bintang Afrika, ketiadaan Didi tetap dirasai kerana dia sememngnya Big Match Player, selalu menjadi penyelamat di saat Chelsea menghadapi kesukaran..Mengenai dia main ke x lawan Burnley nie ak xpasti lak sebab die baru je balik dari Angola tapi kalo die berada di atas padang, ak harap die leh lepaskan kegeramannya gagal ke final di angola dengan gol2 menentang Burnley nanti..

Burnley yang ak iktiraf lagi power dari ManU (diorang menang 1-0 haha) dan setaraf dengan Leeds kini memang tak berada di prestasi terbaik dan kini berada di tangga ketiga dari bawah..namun kita akan bertemu mereka di tempat lawan iaitu Turf Moor jadi jangan disangka ianya akan menjadi mudah kerana prestasi away kita masih goyah..

King Didi is Back!!

Keeper Burnley, Brian Jensen : "Drogba, kenapa ko balik cepat sangat!!!!!!"

Mengenai update player, Belleti mungkin still injured, tapi player2 lain xde kecederaan kecuali Essien dan Bosingwa, dengan Didi dan Kalou mungkin involve, ini bermakna kita sudah ad senjata yang lebih dari cukup untuk menembak keeper Burnley bertubi2!! ak rase memang nahas le keeper Burnley terkencing2 die nie kalo Drogba masuk padang..ko doa le bagi Didi takde mood malam nie hehe..

Carletto mungkin akan gunakan diamond jika Drogba masuk, tapi ak rase die akan still direhatkan, cuma Kalou mungkin digunakan untuk Joe Cole rest bagi match menentang Hull nanti, so formasi terkini 4-3-3- akan digunakan dan tiada perubahan dari match lepas :

Formasi malam nie :

-----------Cech---------
Ivanovic-JT-Carvalho Ash
-----Lamps-Ballack-Deco--
----kalou-Anelka-Malouda--

Match result Burnley (0) - Chelsea (3)

Match LIVE pukul 1.35 pg Ahad channel ESPN..Dont Miss!!

4 comments:

KampungChelsea said...

weh kalou mane main...

Raiden said...

ak agak je..sebab sllu Ancelotti wat rotation player..hmm td ak bace mgkin Drogba starting lak..xkesah r sape men janji menang!!

eddie dewanaga said...

Droggie dan Kalou relax, itupun rentung Burnley kena bakar semalam...

Raiden said...

haha betul 2 eddie, kalo ad drogba taktau la ak bape Burnley kena semalam..