The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Sunday, January 3, 2010

0 Match Pembukaan 2010!!

Malam nie Chelsea akan memulakan tahun baru 2010 dengan perlawanan menentang Watford bagi Piala FA pusingan ke berape ntah di Stamford Bridge..Yang penting sume Fan dah pasti mahukan kemenangan bagi membuka tahun 2010 dengan permulaan yang hebat!!

Lupakan apa yang berlaku tahun lepas kerana skuad The Blues kini kena perlu memandang ke hadapan dan mengharungi cabaran2 yang mendatang dengan semangat dan azam yang baru!! Nie merupakan kali pertama kita akan beraksi tanpa African Warrior dan mampukah kita menghadapinya??

Berita baik Anelka dikhabarkan sudah pulih dari kecederaan dan mgkin beraksi malam nie..Jika tidak Borini dan Sturridge akan bergandingan bersama..Bosingwa dan Deco masih bercuti di Wad Sakit Bridge..Selaku Juara Piala FA tahun lepas, dah tentu piala nie perlu dipertahankan dan ak yakin Carletto akan menurunkan barisan terbaiknya malam nie..

Formasi malam nie :

-----------Cech-----------

Ivanovic-JT-Alex-Zhirkov

Lampard-Ballack-Belletti-Malouda

-----Anelka-Sturridge---

Result Prediction : Chelsea (2) – Watford (0)

Hanya kemenangan dicari malam nie coz keputusan seri akan membawa match nie ke second match di tempat lawan 12 Jan nie dan dah tentu dengan barisan skuad yang berkurangan skang, dah tentu kita tidak mahukan penambahan fixture yang tak diperlukan..KTBFFH!!


No comments: