The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, January 16, 2010

0 Duet Terbaru

Setelah agak lama match Chelsea hilang di kaca tv malam nie akhirnya kita dapat menonton aksi pemain The Blues dan malam nie kita akan berhadapan dengan Tanah Sundal untuk meneruskan perjuangan dalam merebut kejuaraan liga..

Setelah kebodohan dua ekor pengejar di belakang yang sama2 seri minggu lepas, Glory glory dua ekor seri haha..ak harap Chelsea takkan mensia2kan peluang malam nie untuk melebarkan jurang mata..beraksi di SB yang menjadi tempat keramat dengan terbaru Watford dan Fulham telah menjadi mangsa ak yakin Sunderland turut akan bersemadi dengan aman di lembah maut Bridge..

Dah pasti ramai fan yang menanti2kan gandingan terbaru Chelsea iaitu Strurridge dan Anelka, sejauh mana keberkesanannya?? Anelka pemain berpengalaman yang sering menjaringkan gol dan Sturridge adalah pemain muda yang masih berjinak2 untuk menjadi striker yang prolifik..gandingan dua pemain dari era berbeza dah tentu amat dinantikan dan ak yakin amat sesuai..Kepantasan Sturridge digandingkan dengan kepintaran Anelka dah pasti kan menjanjikan gol malam nie, ak yakin!!

Tanah Sundal jangan diperkecilkan kerana diorang ad penyerang berbahaya Darren Bent yang sedia membolosi Petr Cech bila2 masa sahaja..di bahagian tengah Cattermole dan Lorik Cana dah tentu akan memberikan masalah kepada midfielder kita..Harap Lampard dan ballack mampu berganding dengan baik malam nie walaupun ketiadaan Essien selaku enjin utama formasi diamond..

Walaupun postpone yang mengecewakan minggu lepas, semua pemain dapat rehat yang secukupnya hampir dua minggu dan Deco serta Anelka kini sudah fully fit cuma Bosingwa sahaja yang masih berbaring senang lenang di Wad Sakit..

Formasi 4-3-3 adalah opsyen match menentang Watford yang membolehkan kita mendapat 5 gol tanpa balas tapi dengan kepulangan Anelka dah tentu Carletto akan kembali ke tabiat lamanya dengan menggunakan formasi diamond beserta gandingan dua penyerang di bahagian hadapan..

Formasi malam nie:

------------Cech------------
Ivanovic-JT-Carvalho-Ash
Joe-Ballack-Belletti-Lampard
-------Anelka-Sturridge----

Result predict : Chelsea (2) - Tanah Sundal (0)

Kita antara match yang bermula awal dan ak harap takde lagi salji, hujan mahupun tsunami yang akan menunda match nie..Hanya kemenangan yang dicari untuk memberi pressure untuk team di bawah..KTBFFH!!

Match LIVE Astro Star Sport Sabtu 10.55 mlm


No comments: