The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Friday, January 1, 2010

0 Di Santo sambung belajar

Adakah Di Santo akan berenti main bola dan sambung belajar ke Uitm shah Alam atau University Limkokwing untuk bertemu Acha?? Bukan!!..Jadi peciter kecoh2 nak sambung stadi?? berita terbaru ak bace Di Santo yang tengah loan kat Blackburn buat separuh musim akan meneruskan pengajiannya sehingga tamat season 2009/10 nie bagi membolehkan dirinya menambah lebih banyak pengalaman lagi..

Petikan dari Official Chelsea :

Franco Di Santo's loan spell at Blackburn Rovers has been extended until the end of the season.

Kata2 Di Santo di Official Blackburn :

"I'm very happy to stay here in Blackburn because they have given me the opportunity to play," Di Santo told the club's official website.

"I hope I can keep doing my best and I will continue with my progress and try to improve myself.

"I wish to do the best myself in every game and to work hard for the team and for the supporters and of course to try to score more goals than the first half of the season."

Mesti ad antara fan yang pelik nape x bawak pulang Di Santo nie sedangkan kita tengah mengah setengah mati xcukup striker dengan kehilangan Didi dan Kalou bulan Jan nie..Aku boleh agak kenapa Carletto tak panggil Di Santo :

-Berdasarkan prestasi semasa, Di Santo hanya sumbat gol sebijik je dalam 15 appearances kat Blackburn walaupun die dikira regular starters kat sane, so korang bleh nampak Carletto tak nampak Di Santo nie akan berupaya membantu jentera serangan menyumbat gol buat masa kini..baik suruh die extend belajar lagi bagus..

-Kehilangan Didi dan kalou x lame sangat, cume sebulan jadi jika Di Santo dipangil semula, bulan Feb nanti dua2 striker Ivory nie akan pulang dan dengan Sturridge dan Anelka turut ad lam skuad, dah tentu Di Santo nie xdapat peluang nak men..jadi lebih baik suruh die stay kat Blckburn kasi mantap lagi sekurang2 nya die dapat banyak masa perform di atas padang..

Sturridge, Borini dan Kakuta dah mula menempah nama antara pilihan Carletto, jadi ak harap Di Santo nie akan memberikan persembahan yang lebih bagus di separuh masa kedua musim nie kat Blackburn jika still ingin mendapat tempat di dalam skuad Chelsea pada masa hadapan..Walaupun pemain muda di dalam skuad dah beraksi baik, ak harap Carletto takkan terlepas pandang kepada Young Blues yang beraksi sebagai loan di luar sane cam Di Sant0 serta jangan dilupakan Miroslav Stoch dan Mancienne...Diorang nie memang bagus dan berbakat jadi ak harap kes cam Ben Sahar yang dijual begitu sahaja xkan berulang..

p/s : masih ingat Lassana Diara?? korang tau x katne die skang?? x ke rugi..

No comments: