The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Thursday, January 28, 2010

0 Masa untuk pecutan pantas!!

Malam nie adalah peluang Chelsea untuk kembali menerajui liga setelah dua kali dipintas minggu lepas..Dengan fixture yang agak mudah untuk 6 game seterusnya, kita memerlukan para pemain untuk menaiki Ferrari dan membuat satu pecutan pantas untuk meninggalkan Arsenal dan Manchester jauh di bawah..

Chelsea's next six fixtures

Tonight Birmingham (h)

Sat Jan 30 Burnley (a)

Tue Feb 2 Hull (a)

Sun Feb 7 Arsenal (h)

Wed Feb 10 Everton (a)

Sat/Sun Feb 13/14 Cardiff (FA Cup h)

Arsenal's next six fixtures

Tonight Aston Villa (a)

Sun Jan 31 Man Utd (h)

Sun Feb 7 Chelsea (a)

Wed Feb 10 Liverpool (h)

Wed Feb 17 Porto (Champions League a)

Sat Feb 20 Sunderland (h)

Manchester Utd's next six fixtures

Tonight Man City (Carling Cup SF h)

Sun Jan 31 Arsenal (a)

Sat Feb 6 Portsmouth (h)

Wed Feb 10 Aston Villa (a)

Tue Feb 16 AC Milan (Champions League a)

Sat Feb 20 Everton (a)

Bukan nak kerek, tapi fixture untuk Arsenal dan Manchester bulan Februari nie memang hardcore dan Chelsea harus malahan wajibulghunah mengambil kesempatan nie untuk menebus kembali kesilapan lalu selepas kelebihan besar di awal Disember lalu disia2kan begitu shj sampai rivals leh memintas kita kembali..Harap kejadian yang sama tidak akan berulang kembali dan buktikan Chelsea adalah jaguh musim nie!!

"Hart, gua harap lu bolos bayak2 malam nie"

Okey untuk preview match malam nie, kita akan menentang Birmingham, satu2nya team yang membolehkan jentera serangan kita tidak menyumbat gol dan nie semua berpunca dari keeper muke jambu dan selamba Joe Hart..Seperti namanya, Joe Hart mmg hardcore dan kehebatannya dengan menyekat Didi dari menjarngkan gol dalam pertemuan sebelum membuktikan die nie memang keeper berbakat..Pehh setau aku memang sikit keeper yang boleh tahan serangan dan shot2 padu dari Didi musim nie..Cech pon trut salute kat Hart yang dianggap antara keeper terbaik EPL musim nie..

"He is one of the reasons why Birmingham are doing so well. Now the team have a huge self-belief so it is easier to play."

Tanpa Didi, Sturridge dan Anelka akan menjadi taruhan untuk membocorkan gawang Birmingham malam nie, dan ak harap dengan bantuan Malouda dan Joe Cole, barisan serangan mampu melakukan serangan yang gempak abbess seperti ketika menentang Sundal Land..

Berita kecederaan; Belleti antara yang akan direhatkan akibat injury ketika menentang Preston, namun Lampard disahkan boleh beraksi semula,sememnganya berita baik..Tanpa Belletti yang beraksi bagus sebagai anchor midfiled, ak menjangkakan Carletto akan menggunakan formasi 4-4-2 dengan Sturridge akan digandingkan sekali lagi bersama Anelka sebagai peneraju serangan..

-----------Cech--------------

Ivanovic-JT-Carvalho-Ash

Ballack-Lamps-Malouda-JC

------Anelka-Sturridge----

Birmingham mmg tengah berada di prestasi terbaik dan sudah pasti nie bukan perlawanan yang mudah tapi sekiranya para pemain mampu memberikan persembahan terbaik seperti ketika menentang Sunderland, dah pasti kemenangan mampu diraih!! Ak xbajet bebanyak, cukuple dapat menang dengan 1-2 gol pon dah jadi..

Result prediction : Chelsea (2) –Birmingham (0)

Match LIVE 28-Jan 03:40 Chelsea vs. Birmingham City ESPN

Bagi sesape yang usha kat luar, dan match Chelsea dianak tirikan, cibai tol macam le team setan 2 bagus sangat, kalah le ko malam nie ngan Tevez!! ak ad cari live stream, pastikan internet btul2 laju baru usha..KTBFFH!! LIVE STREAM


No comments: