The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Tuesday, January 26, 2010

0 Didi n Co balik kampung

Balik kampung oh oh...( 3X )
Hati girang
Ho ho... Balik kampung (3X)
Hati girang

Team gajah Ivory terkeluar dari saingan ACN semalam, sorry ak ucapkan untuk fan Ivory tapi wat Fan The Blues, dah tentu nie satu berita yang baik, The King Didi is the back!!

Ivory yang muncul antara favourite tewas mengejut 2-3 kepada Algeria (ak xtau le sape star lam team nie musykil tol), berbekalkan star2 dari Europe cam Yaya dan Kolo Toure, Kalou dan Didi x mencukupi untuk The Elephant mara lebey jauh kalo taktikal macam haram..Kalou dapat le gol sebijik sebagai hadiah terakhir die..Antara star2 Afrika kita yang berangkat ke sana, nampaknya tanpa disangka Mikel jadi yang stay paling lame kat sane..ak bajet die paling cepat balik coz Nigeria bukannye power sangat hu3..

Nampaknye Didi dan Kalou akan berangkat pulang ke London lebih awal dari jangkaan seperti Essien yang cedera untuk membantu skuad The Blues di bulan Januari nie..Menentang Birmingham adalah mustahil, yelah baru abes kejohanan besar kena bagi mase rehat sket..Player adalah manusia biasa dan bukannye robot..ak harap diorang leh beraksi sekurang2nye ketika menentang Hull City 2 Feb nanti..Kehadiran Didi dah pasti tak disenangi oleh Fan Arsenal sebab kepulangan awal Didi membolehkan The King rehat dan prepare betul2 untuk big match di Bridge nanti pada 7 Feb..

Saat Didi menjinakkan kanak2 Sengal Part One..Nantikan Part Two 7 Feb nanti..

Note : Wish untuk pemain bolasepak paraguay, Salvador Cabanas yang ditembak di Mexico City semalam..Harap mampu bertahan dan meneruskan kehidupan seperti biasa pasnie..Hmm tah pape nak jadi selepas kes Angola, skang Mexico lak..Best of luck Cabanas!! Link

No comments: