The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, April 30, 2011

0 Preview : Sembelih ayam!!

Kenduri sembelih ayam malam nie

Menang lawan Spurs, rapatkan jurang kepada 3 mata di belakang Manure, berikan pressure berapi buat Setan Merah yang akan berdepan Arsenal malam esok!!

Apa yang pasti, Chelsea wajib menang, menang, menang dalam 4 fixture terakhir kalau nak melonjakkan harapan memenangi liga musim nie..Salah satu cabaran utama kita adalah Spurs yang boleh dikatakan lawan merbahaya selain Manure, Evertonggas dan Kota Bharu selepas ini..Walaupun Spurs dalam run yang agak bangang ketika ini, seri 2-2 minggu lepas dan kini hampir pasti takkan bermain Eropah musim depan, kita takkan memandang rendah Si Ayam London, Modric dan pakcik Harry Potter..

Taktik?? Ini yang pening. Bukan kerana takde player, tapi sebab banyak pilihan pemain yang bagus untuk dipilih. Kejayaan Torres menjaringkan gol memang bagus tapi sekaligus memberikan headache kepada Carlo tentang bagaimana menyusun bahagian serangan malam nie..Apa yang pasti Didi perlu bermain sebab dia antara player paling form sekarang nie..Aku berharap Carlo tak merehatkan Didi semata nak menggunakan Torres..Formasi terbaik gunakan Didi first half, masukkan Torres ketika pemain Spurs sudah keletihan atau masukkan keduanya..

Skuad malam nie :

Cech
Iva-JT-Luiz-Ash
Lamps-Mikel-Essien
Kalou-Didi-Malouda

Chelsea (2) - Spurs (1)

MATCH LIVE ASTRO SUPERSPORT 3 (CH817) 12.30am Ahad


Fight till the End, KTBFFH!!

No comments: