The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Friday, April 1, 2011

0 Primadona Terbaru??


Aku pon tak pasti la ape yang hype sangat pasal Neymar..Okeh memang dia antara wonderkid yang dikatakan pengganti Pele, tapi setakat score dalam Brazilian League, dan double lawan team murahan Scotland, hanya pencapaian yang biasa bagi aku..Namun FAKTOR UTAMA aku tak berkenan dengan Neymar adalah sikap dia yang kerap jadi persoalan..

Selepas mengatakan bakal bermain di Europe, dan kemungkinan Chelsea, Neymar mengeluarkan kenyataan seperti ini selepas perlawanan menentang Scotts :


“I still have no desire to play in Europe and I am happy in Brazil and at Santos. My only real happiness is in here and proposals from clubs are not enough to get me to move.”

'But all the players would like to play for Barcelona, me included. It is an issue that we must treat it with care because I have a contract with Santos.'


Sikap dia nie memang mengingatkan aku dengan Robinho, cakap tak serupa bikin..Haha sebelum Chelsea nak beli dia takde sape yang perasan budak nie, tapi mungkin lepas dengar nama dia dah feymes, Neymar jadi tamak dan mahukan Barcelona pulak..Primadona terbaru?? Mungkin lebih baik digelar adik Robinho!!

30 m pounds yang dikatakan bakal ditawarkan oleh Chelsea bagi aku memang tak perlu..Dia bukannya Torres yang ada rekod jaringan di Eropah dan EPL untuk diberikan tawaran setinggi nie, sekadar balung ayam nie budak Sungai Perah pun banyak buat camtu..Jangan lupa kita masih ada Sturridge, Kakuta, Kalou serta pembelian terbaru Torres dan Piazon yang masih muda untuk masa hadapan, mengapa terdesak nak beli striker?? Chelsea patut beli midfielder, Modric/Sneijder adalah choice terbaik untuk menggantikan Lamps yang dilihat dimamah usia..Alexis Sanchez jugak choice terbaik di bahagian winger sebagai pengganti Malouda..Ini bahagian yang wajar diberikan tumpuan utama..

FIFA Financial Fairplay adalah satu hal yang jangan dilupakan..Selepas melunaskan hutang kelab, kemudian berbelanja besar 70m pound, Roman perlu berhati-hati dari segi kewangan ..Self sufficient adalah kemestian utama kini dan aku tak menjangkakan havoc kedua pada transfer summer nie..Dapat 1-2 player pon dah cukup okey, walaupun aku tak melihat ia adalah satu kemestian..Josh dan Danny adalah pemain muda yang wajib diletakkan dalam first team musim depan bermakna competition dalam skuad dah cukup bagus, dan kita ada 2-3 lagi younsgters lain yang sedia untuk compete dalam skuad utama..Takde Neymar?? Who cares??

No comments: