The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, April 23, 2011

0 Preview : Never Say Never

Title ambition masih kekal dalam minda, dan ketika kita berhadapan West Ham malam nie, kita bakal mengetahui result antara Everton dan Manure..Jika MU drop point, dah tentu akan menjadi boost terbaik, tetapi jika sebaliknya terjadi aku harap pemain kita tak menggelabah dan teruskan winning habit macam biasa..Persetankan result team lain dan fokus pada match sendri adalah langkah terbaik untuk kekal konsisten..Mengejar sememangnya lebih sukar berbanding apabila sudah leading di atas liga namun apa yang penting adalah kita memberikan pressure baik punya pada Manure sampai tamat liga..Dapat title atau tidak belakang kira, Never say never!! (Justin Bibir punyer pasal la nie sialan tol)

Persediaan skuad malam nie agak sama seperti ketika menentang Birmingham, tiada perubahan besar..Ramires, Alex masih sidelines akibat injury namun berita baik Ash sudah fit dan sedia bermain selepas subs lewat dengan Bertrand Rabu lepas..Aksi menakjubkan kesebelasan utama ketika menentang West Brom dan Birmingham bermakna memang sukar untuk Carlo membuat beberapa perubahan besar..Benda dah elok mengapa nak ubah?? Tapi berdasarkan laporan semasa Carlo berkemungkinan akan merehatkan Didi dan menggunakan Torres sebagai starting lineup..

"Maybe I can use some rotation to maintain the players' freshness. It wouldn't be easy to leave Drogba out, but there's a chance we could leave him out on Saturday. We started with Torres against (Manchester) City. We won the game when Didier came on. It might be a good solution to give him the last 30 minutes of the game because he's fresh and fit."



Mungkin ada baiknya freshen skuad serba sedikit namun rotate Kalou, Malouda, Essien, Lampard ke aku boleh terima tapi Didi?? Dengan form Didi tahap gila babeng sekarang memang ia langkah yang amat berisiko..Memang aku mahukan Torres score tetapi adakah memastikan blonde nie dapat gol first lebih penting dari kemenangan Chelsea?? Adakah Roman dah bising kat belakang tak dapat usha 50m man nie main?? Harap Carlo tidak silap membuat percaturan angakara pressure BOD..Jika Torres main aku harap Youssi jugak diturunkan..Buat masa ini aku tetap stick pada Drog sebagai starting striker..

Didi : Akulah True King kat sini!!


Skuad malam nie :

Cech
Ferreira-JT-Luiz-Ash
Mikel-Lamps-Essien
Kalou-Didi-Malouda

Result Prediction : Chelsea (2) - West Ham (0)

Match LIVE Astro 817 12.30am Ahad

Tanpa Parker sememangnya West Hampeh tempang sebelah kaki tanpa perancang utama diorang yang merupakan berita lazat buat Chelsea mendominasi bahagian tengah malam nie...Bersama Birmingham dan West Brom, West Ham adalah lawan taraf rendah yang wajib menang buat Chelsea sebelum kita bertemu musuh setempat Spurs minggu depan..Kekalkan konsistensi, kekalkan pressure, harap Manure tersungkur tengah jalan..Kejar, kejar, kejar!! KTBFFH!!




No comments: