The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Friday, April 1, 2011

0 Youssi kembali!!


Benayoun bermain 20 minit terakhir ketika perlawanan kelayakan Euro 2012 menentang Georgia di mana Israel mencapai kemenangan..Youssi bermain dengan cergas dan memberikan impak positif, sekaligus menandakan dia sudah sedia beraksi bersama Chelsea!!

"I was just so happy when the coach told me I could get back on the pitch again after so long out," Benayoun told reporters.

"I knew I couldn't have played for 90 minutes but felt I could play for 20 or 30 at a high level.

"I can't wait to start a game again."


Kepulangan Youssi memang dinanti sebagai boost terbaik buat Carlo n Co.

Kenapakah Benayoun begitu penting untuk baki musim??

Best Buds

  • Mengembalikan aura Torres : Sebagai salah seorang partner terbaik Torres di Anfield, hanya Benayoun yang faham bagaimana caranya untuk menghidupkan Nando!!
  • Kemerosotan Lampard : Apabila Frank gagal kembali ke prestasi musim lepas, kita kehilangan perancang dari bahagian midfield dan hanya bergantung dari gol set piece..Namun jangan risau Youssi adalah sumber kreativiti yang kita mahukan sekarang!!
  • Kekuatan dalaman pasukan : Masuk bulan April, bermakna kita dah hampir ke peringkat climax musim, dan kita akan berhadapan dengan banyak match yang crucial..Kesemua pemain amat penting dan akan contribute untuk pasukan.. Mungkin Youssi bukan sebagai starter tetapi akan memberikan impak ketara sebagai supersubs terutamanya menentang pertahanan yang liat!!
Dengan hadirnya Youssi, dan kini kita hanya menunggu Alex, bermakna Chelsea hampir mendapat satu skuad penuh..Aku yakin pengalaman kedua pemain nie akan menjadi impak tambahan terbaik buat Chelsea untuk mengejar kegemilangan Premiership dan CL musim nie!! Keep the faith, KTBFFH!!



No comments: