The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Thursday, April 28, 2011

0 Hadiah Dagang Perantau

Hadiah special habaq hang!!

7 Gol dalam 9 game!! Sedangkan Torres nak score sibijik pon semput setengah mati..Tidak menjadi seperti Si Tanggang Moden yang lupa diri, Danny yang semakin hit di perantauan bersama Bolton tidak melupakan darah biru yang mengalir deras dalam tubuhnya..Walaupun kini dalam tempoh pinjaman dan ayah angkat Owen Coyle tak berselindung untuk mendapatkannya secara permanent musim depan, Danny tetap cool dan menjelaskan dia tidak pernah berfikir untuk berpindah kelab..Malah prestasi tahap dewa Danny kini hanya akan menjadikan dia lebih bersemangat untuk kembali jumpa ayahanda Carletto, mencium tangan mintak berkat dan memohon untuk menjadi teraju utama di Bridge..Apa yang lebih perfect adalah hadiah gol dari Sturridge mnggu lepas menumbangkan tadika wenger sekaligus membantu parent club Chelsea untuk mengukuhkan kedudukan Second Spot!!

Kata Danny :

"Ini adalah satu hadiah special dari aku untuk ayahanda Carletto (nak amik hati la tue) dan Chelsea. Di samping tolong Bolton, aku happy dapat tolong Chelski ke tempat kedua dan mencabar Manure secara face to face. Lebih kurang 2 dalam satu macam iklan serbuk Milo tu. Dah tentu baki 4 match akan sengit namun aku harap The Blues adalah pemenang terakhir."

"Title Race? Sudah tentu antara Chelsea dan Manure skang. Arsenal?? Memang tak layak nak mention. Hah, aku sorang je dah boleh ranapkan diorang. 11 orang kanak2 Wenger pon tak boleh nak kalahkan aku 1 youngsters Chelsea inikan nak menang liga. Haktuihh!!"



Suka menjaringkan gol lawan kanak2 Arsenal?? Traits yang paling aku suka..Nampaknya King Didi dah ada pewaris musim depan!!

Perangai pon lebih kurang.




No comments: