The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Wednesday, February 16, 2011

0 Dapat satu lagi newbies

Dah sedia kena ragging??

The Blues nampaknya akan terus menambah lagi satu prospek dalam akademi Chelsea yang nampaknya kian meningkat..Selepas Van aanholt, Josh dan Kakuta melihatkan potensi menarik untuk menembusi first team, kita berjanji akan terus melabur untuk masa depan..

Anjur Osmanovic - merupakan satu lagi pembelian terbaru Chelsea ke dalam skuad youngsters kita..Pemain Sweeden nie meninggalkan kelab lamanya, Larje-Angereds IF untuk menyertai The Blues..Osmanovic mengesahkan perpindahannya pada 14 Feb 2011 lepas dengan membuat kenyataan bersama Aftonbladet, sokkabar Sweedish..

"As I want to become an even better footballer I knew that I had to leave Sweden and move abroad.

"I had a lot of offers from England but in the end I chose Chelsea"

"The difference between Sweden and England is enormous and I have no doubt that I will continue my development in the right way"


Tidak mahu memberi pressure kepada diri sendiri, pemain muda nie sedar dirinya masih muda dan mahukan development yang sesuai untuk dia menjadi pemain utama di masa akan datang..2 tahun akan menjadi tempoh yang dijanjikan untuk dia matured..


"I think I will be ready to play in the Premier League in two years' time."


Bagi sesiapa yang tak kenal, pemain Sweedish yang mempunyai darah Bosnia nie bermain di bahagian Midfield dan mempunyai pengalaman bermain di Division 3 Nordvästra Götaland, iaitu liga di layer kelima di Sweeden..Masih tidak pasti apakah potensi dak nie, samada akan menjadi Hot property macam Josh, ataupun berakhir seperti Matic..Apapun gud lak untuk budak muda nie, harap namanya akan menjadi familiar dalam masa 2 tahun yang dijanjikan!! All the best to Young Blues, KTBFFH!!


No comments: