The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Tuesday, February 1, 2011

0 Transfer Deadline Day : Malam yang gila, tetapi berbaloi!!!! Torres dan Luiz, Welcome to The Blues!!!

Memang tak tidur aku malam tadi, tak pernah aku ikut transfer deadline day macam nie, refresh news setiap minit, totally crazy!! Tetapi buat sesiapa fan Chelsea yang follow buildup rumours, memang berbaloi dan hahaha dengan bangganya aku mengatakan secara official, TORRES DAN LUIZ ADALAH CHELSEA PLAYER!!

David Luiz : Transfer fee £21.5m + player Matic to Benfica in summer

Fernando Torres - Transfer fee £50m, pretty good in Blue!!

WELCOME TO THE BRIDGE!!

Walaupun aku agak bengang dengan negotiator kita kerana kelihatan agak malas dalam masa sebulan nie, tapi diorang berjaya mendapatkan dua pembelian Mega pada minit akhir Transfer Window..Harap tak buat lagi pasnie dan bagi aku sakit jantung menanti..Apapun Roman menunjukkan dia serius dengan pembelian mega pertama kita sejak Sheva 5 tahun lepas..Yeah, 2 pembelian berkualiti seperti ini menunjukkan Chelsea back in business!! Aku nak tido, pegi keje dan petang aku akan buat full report January Transfer Window..Torres dan Luiz, kita akan memenangi Champions League!! Its Blues Day!! KEEP THE BLUES FLAG FLYING HIGH!!

p/s : Carrol masuk Liverpool (£35m) WTF??

-sekadar gambar hiasan-


No comments: