The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Tuesday, February 8, 2011

0 Aku Tidak Akan Berputus Asa!!

Super Danny!!

Mungkin kedatangan Torres melupakan kita kepada sorang lagi striker muda yang dihantar ke Bolton..Dengan 2 gol dalam 2 match, tak payah tag harga 50 juta pound dah membuktikan dia bakal superstar masa hadapan..DANIEL STURRIDGE - ketika ini dia memang sedang hangat membara bersama Bolton dan walaupun baru berumur 21, dia dah memberikan tekanan hebat kepada pemain senior seperti Elmander dan Kevin Davies..

Ketika nie Danny sedang dalam tempoh pinjaman sehingga akhir musim dan akan kembali untuk musim baru Chelsea..Diharap dalam tempoh yang singkat dapat memberikan pengalaman berharga untuk pemain muda ini untuk menjadi lebih matang - dan apa yang dilihat sekarang sememangnya Danny semakin hebat!! Cuma apa yang aku khuatir adalah jika Danny bakal mengikut jejak Carlton Cole, Ben Sahar serta Stoch yang dipinjamkan terlalu kerap sehingga akhirnya berpindah ke kelab lain..Dengan kehadiran Torres, serta Drogba, Anelka serta Kalou, persaingan untuk posisi striker kelihatan lebih sengit di Chelsea dan adakah Danny mampu survive??

'It’s going to be a difficult to go back to Chelsea with Didier Drogba, Nicolas Anelka and now Fernando Torres there.

'But I believe in myself and I believe in my ability.

'I’m not worried about Torres coming. I think it’s great that there is healthy competition.'


Baguslah jika Danny berfikiran camtu..Dengan Anelka dan Didi semakin di penghujung karier, aku harap Danny akan termasuk dalam perancangan jangka masa panjang Chelsea..Dia amat sesuai bermain sebagai sayap kanan seperti Anelka dan finishing abiliti dia jangan dipersoalkan lagi..Kenapa Carlo tak menggunakan dia dengan lebih kerap sebelum ini di Chelsea masih menjadi tanda tanya..Harap Danny dapat meyakinkan Carlo dengan sumbat gol berdas-das bersama Bolton (kalau boleh masa lawan Liverpool sekali), kemudian pulang ke Bridge dan membentuk gandingan mantap bersama El Nino!! Torres, Sturridge, Josh, David Luiz, Van Aanholt - Barisan Era baru The Blues!! KTBFFH!!

Dua aksi jaringan 'berapi' Danny setakat ini bersama Bolton!!


vs Wolves (1-0)


vs Tottenham (1-2)





No comments: