The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, March 13, 2010

3 Semestinya TurnBulleh!!

Walaupun ada yang dah terbayang2 muka Special One di Bridge minggu depan, aku harap korang sume jangan lupa, malam nie ada match premiership, kedudukan kita di liga dah dipintas, dan hanya kemenangan ditagih malam nie untuk mengembalikan kedudukan asal kepada pemiliknya..

Okay mengenai match malam nie, aku mulakan dengan berita buruk dulu, apa lagi kalau bukan berita kecederaan..Hilario dah konfem takkan bermain akibat kecederaan groin, dan siapa lagi akan dipanggil?? Dah tentu la pembelian awal musim, Cik Ros Turnbull..Rhys Taylor pula akan menjadi backup di bangku simpanan..Tambah 'menghiburkan' hati, mungkin Hilario takan beraksi menentang Inter minggu depan..harapan kini terletak di glove Si Bull..Ak harap Bull tak gelabah walaupun jarang2 beraksi musim nie..Semestinya Bull-leh!!

Kata Don Carletto :

'We have some problems because we have injuries to some players, but I am not worried. I have trust in Turnbull. He hasn't played a lot of games but with our goalkeeper coach, he has improved very well.'

Emm berita baik lak, Yuri Zhirkov kemungkinan akan beraksi malam nie selepas kecederaan hampir dua minggu yang turut memaksa dia tidak beraksi first leg CL sebelum ini di Milan..Bahagian posisi kiri memang lopong sekarang nie, harap muka2 lama macam Ferreira dengan Belletti je la sebagai backup..tak cukup dengan tu, kadang2 Malouda pon boleh jadi mangsa..Disangkakan kecederaan heavy Ash dapat memberi peluang Yuri menyerlah, rupanya2 dia ikut sekali pergi masuk Wad Sakit..Cukup2 lah dengan kecederaan yang ada, ak harap Yuri akan kekal fit selepas nie dan turut mampu bermain menentang Inter nanti..

Berita lain Ballack dah habis tempoh 'edah' suspension dan akan kembali ke posisi tengah, manakala Carvalho akan diketepikan akibat minor injury memberikan Alex permulaan kesebelasan kali kedua berturut2..Menentang Inter nanti Carvalho dijangka fit kembali..Didi yang baru je menang African Player of the Year buat kali kedua dalam karier akan kekal menerajui bahagian serangan walaupun dah gersang tiga game tak gol mana tahan beb..Menentang Inter nanti Didi perlu berada di Hot Form, jadi ak mahukan hatta satu gol pon dah mencukupi malam nie untuk mengembalikan kehebatan Didi yang berapi-api di awal musim..

Formasi malam nie :

-------Turnbull------
Ivanovic-JT-Alex-Yuri
Lamps-Mikel-Ballack
Anelka-Didi-Malouda

Result Prediction : Chelsea (2) - West Hampeh (0)

Persaingan liga semakin sengit, hanya kemenangan yang dicari kini..Tiga mata adalah WAJIBULGHUNAH, tinggal 10 game sebagai jarak dari memegang trofi EPL, 30 mata lagi ingin dicari, sebarang kesilapan adalah maut, tiada mistake lagi boleh dilakukan, hanya aksi2 terbaik ditagih oleh Fan2 The Blues..Teguhkan matlamat, berjuang hingga tamat!! Cmon Chelsea!!

Match LIVE 10.55 malam ESPN

Ak target 3 trofi season nie



3 comments:

Jorji said...

hello raiden

statistik di wikipedia tulis jumlah gol di liga EPL untuk Lampard 95 dan Scholes 100.

bukan jumlah dalam karier.

nice blog!

:)

eddie dewanaga said...

we could and we would...

keep the blue flag with the blue blood syndrome flyin' high...!!!

Raiden said...

j or ji,

owh pasal tu ak dah usha kalau dalam premiership mmg scholey banyak lagi huhu my bad..

tapi Franky baru umur 31, scholey dah 35, masih ad can potong bukan??

thanks!! :)