The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Wednesday, March 10, 2010

2 Final Countdown!!

3 horse race..Who will win??

Sementara Chelsea berehat sebentar dari match Europe, sempena ada masa terluang, mari kita usha2 baki fixture Premiership yang dah semakin hampir ke penghujung..Persaingan musim nie untuk merebut trofi EPL memang amat sengit, dan mungkin akan ditentukan sehingga minit terakhir..Bagi aku hanya 3 contender yang tinggal untuk pecutan terakhir nie, Libepul?? Musim depan la kalau nak berangan haha..

Chelsea (10 game)

Chelsea v West Ham
Blackburn v Chelsea
Portsmouth v Chelsea
Chelsea v Aston Villa
Man Utd v Chelsea
Chelsea v Bolton
Tottenham v Chelsea
Chelsea v Stoke
Liverpool v Chelsea
Chelsea v Wigan

Arsenal (9 game)

Hull v Arsenal
Arsenal v West Ham
Birmingham v Arsenal
Arsenal v Wolverhampton
Tottenham v Arsenal
Wigan v Arsenal
Arsenal v Man City
Blackburn v Arsenal
Arsenal v Fulham

MU (9 game)

Man Utd v Fulham
Man Utd v Liverpool
Bolton v Man Utd
Man Utd v Chelsea
Blackburn v Man Utd
Man City v Man Utd
Man Utd v Tottenham
Sunderland v Man Utd
Man Utd v Stoke

Arsenal, memang tak dinafikan mempunyai fixture yang termudah, tapi amaran jangan disangka kelab2 murahan di bawah nie tak hebat, di penghujung liga nie kebanyakannya diorang naik hantu nak elak relegation punya pasal..Seperti kebiasaan, kanak2 Arsenal selalunya tak tahan pressure, satu collapse, diorang akan hancur, satu Faktor yang utama untuk membahan fan2 Arsenal yang sangka diorang leh menang EPL musim nie..

Chelsea dan MU sememangnya dah menjadi persaingan utama hampir setiap musim, baki fixture yang hampir sama, Liverpool masih belum digempur, dan ada banyak pertemuan bersama muka2 nak masuk Europa League season depan (kelab2 Top 10)..Namun pertemuan di Old Trafford adalah saat terpenting..Sukar diramal, mugkin 50-50, siapa yang paling konsisten, kurang injury, dan mempunyai mentaliti yang kuat yang akan bertahan..Insyaallah, jika ada kesungguhan, dah tentu Chelsea akan menjadi pemenang terakhir!! KTBFFH!!


2 comments:

eddie dewanaga said...

this is going to be our season...

Raiden said...

aku yakin!!