The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Thursday, March 25, 2010

3 1 Down, 7 more!!

Man Of The Match : Predator James

Muahaaha..kan aku dah kata, Anelka perlu direhatkan, Sturridge perlu bermain, Malouda wajib bermain di posisi sayap kiri, Deco menjadi mastermind di tengah..walaupun hanya pertukaran kecil, jelas dapat melihat perubahan ke atas keseluruhan corak permainan Chelsea, hasilnya, kita menang 5-0!!

Buat pertama kali kita menang besar di match away, namun Man Of The Match perlu diberikan kepada keeper spesies Predator PorstMouse, David James yang assist (assist ker??) dan memberi laluan kepada Didi untuk menjaringkan gol pertama..Ak taktau kenapa, mungkin keeper England memang semua perangai macam nie kot, jenis tak reti nak sepak bola..Atau mungkin kerana Didi adalah makhluk sejenis dengannya, spesies Predator kot, cuma level tinggi sikit la, proffesional killer, 2 gol disumbatkan malam nie oleh Predator Didi..tapi Chelsea ad banyak Predator dalam team, Malouda adalah salah satu spesies yang level tinggi gak, cam Didi, justeru korang faham2 je la, James takkan nak melawan, 2 gol gak dari Malouda..Mngenai Lampard lak, walaupun dia bukan spesies Predator, tapi dia memakai kasut yang diberikan oleh Predator, namanya Adidas Predator X, justeru agak malang buat James, 1 gol dari Super Frank melengkapkan malam gemilang Chelsea di Fratton Park!!

Tapi ak harap kita tidak cepat berpuas hati, PorstMouse adalah team tahap tikus yang sememangnya di tangga terbawah liga, dah konfem relegation, jadi kemenangan ini tidak menunjukkan kita sudah bertaraf Superior..Menentang Villa dan Manure barulah ujian sebenar..Buat masa sekarang pesta gol pagi tadi sememangnya Big Boost dari segi mentaliti pemain..kini aku harap kita mampu meneruskan form ini di Bridge hujung minggu nie..1 Down, 7 more!! KTBFFH!!


3 comments:

fs-86 said...

Setuju ngan ko..

Deco perlu main. Tak perlu Ballack dah skarng ni. Nak defensif wat per. Kita nak menang semua match.

Deco, Lampard n Mikel (sementara Essien takder, dah ader nanti, jual jer Mikel nih) main bersama2 ditengah.

Aku rasa Anelka kena main sebab die ada kelajuan n pace. Drogba ada momentum. So, bg Anelka free-role. Walaupun die tak bape bagus tp die bahaya gak. Malouda leh support Drogba dari kiri.

Defen ni yang ada masalah. Bukan masalah defender, tapi sistem pertahanan yang kureng. Ancheloti sila amik perhatian.

eddie dewanaga said...

kekal kan first eleven ini...

deco masih boleh guna.

Raiden said...

yup, ak akui anelka memang bagus, cuma mungkin dia bajet tempat dia dah secure, jadi kemalasan dia dalam 2-3 game lepas memang buat aku hangin..Sedangkan Joey merayu2 nak main..

Masukkan Sturridge atau Joey di sayap kanan akan berikan pressure kepada Anelka untuk beraksi bagus pasnie..nie la cara manger patut bagi motivasi kepada pemain..tapi Joey pun main bagus semalam..So Anelka, jaga-jaga..

Buat masa sekarang, first eleven semalam memang terbaekk..