The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, October 30, 2010

0 Preview : Permainan Fizikal


Berdepan dengan Big Sam, dah tentu hanya satu cabaran perlu dihadapi - its Fizikal!! sam Allardyce dah beberapa kali dicemuh kerana permainan kasar yang sering digunakan untuk mencapai kemenanangan..Haha, okey berdepan dengan team, anak - anak ikan seperti Arsenal mungkin boleh makan, tetapi perlu diingatkan kita adalah Champion Chelsea, tambahan pulak ada satu lagi jawapan baik punyer untuk Allardyce..

Know this man??

Oh, okayy, mungkin tak cukup ganazz..Ini dia..

Whose tougher than me, Brother??


Cuba bermain kasar?? Hah, jangan dilupakan kita ada Michael Essien, Guardian yang akan menjaga barisan pemain Chelsea dari asakan keras para pemain lawan..Jika tidak masakan ndia digelar The Bison?? Aku yakin semua lawan akan disodok oleh The bison malam nie..Juz watch it, Sam!!

Mengenai skuad, berita baik Alex kembali bermain dan akan membentuk partnership kubu kebal sekali lagi bersama JT..Ini bermakna posisi RB akan memberi saingan kuat dari Ivanovic dan Bosingwa, yang bermain sama2 bagus..Manakah pilihan Carletto?? Sama - sama kita nantikan..Ramires juga kembali fit, dan dengan Zhirkov dalam prestasi terbaik bahagiajn midfield juga menjanjikan saingan sengit..Hanya Lampard dan Benayoun yang masih injured..

Skuad pilihan aku malam nie :

Cech
Bosingwa-JT-Alex-Ash
Mikel-Essien-Zhirkov
Anelka-Didi-Malouda

Result : Blackburn (0) - Chelsea (2)

Match LIVE Astro 813 1o.00 malam

Kedudukan ketika ini amat selesa dan aku harap jangan dilepaskan pendahuluan 5 mata yang kita perolehi kini..Kekalkan konsistensi amat penting, bakar Blackburn sampai hitam!!

No comments: