The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, October 23, 2010

0 Preview : Memburu Serigala!!


Selepas kemenangan selesa di Russia kelmarin, aku yakin semangat pemain The Blues semakin berkobar2 untuk melebarkan penguasaan di BPL pulak..Menentang Wolves, kelab murahan dengan logo cikai seolah lukisan budak tadika, aku yakin kita takde masalah untuk meratah serigala di Stamford Bridge..

Kepulangan King Didi dari kecederaan sememangnya disambut dengan tangan terbuka, setakat ini Top Scorer Chelsea nie tak pernah gagal menyumbat gol di laman sendiri musim nie..Ramires kembali fit untuk bermain dan Bosingwa dilihat sudah bersedia untuk mencabar tempat di posisi Right Back malam nie..Namun Super Frankie masih lagi belum fit, bersama2 Alex yang boleh dikatakan belum bersedia untuk beraksi akibat kecederaan..

Aku malas ulas panjang, ya, Wolves je pon, kelab 3 tercorot dari bawah, tak perlu analisis mendalam bagi aku..Skuad malam nie:

Cech
Ferreira-Ivanovic-JT-Ash
Ramires-Mikel-Essien
Anelka-Didi-Malouda
Result Prediction : Chelsea (3) - Wolves (0)
Match LIVE Sabtu 23 Oct 10.00 malam Astro 812

Aku harap kita kekalkan konsistensi kemenangan kerana walaupun Manure macam cibai, jiran diorang Mancee nampaknya memberikan tentangan yang sengit musim nie..Dengan perbezaan tipis 2 mata, Mancee tak boleh dipandang rendah..Hanya kemenangna diperlukann malam nie, KTBFFH!!


No comments: