The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Sunday, October 3, 2010

0 Build Up : Carlo, Didi kembali!!

Jap2 ,yeah, I'm Ready!!

- Carletto yang dilaporkan baru sahaja pulang ke Itali kerana berita kematian bapanya, Giuseppe dijangka akan kembali mengemudi The Blues menjelang match malam esok di SB..Walaupun sedang berkabung dengan pemergian bapanya, aku harap Carletto sudah bersedia dari segi emosi dan focus untuk menyediakan taktikal terbaik bagi menghancurkan meriam malam esok..All the best Carletto!!

- Didi yang tidak bermain tempohari menentang MarSial akibat suspension sudah pasti akan kembali ke skuad utama untuk match London Derby menentang Sengal..Dengan rehat secukupnya, aku yakin Didi sudah bersedia dari segi fizikal dan mental untuk melakukan tugas rutinnya – membolosi gawang Sengal!! Dengan 12 gol dalam 10 match menentang Meriam, sudah tentu takde masalah buat The King meneruskan rekod dia menentang bebudak meriam nie..

- Berita lain Kapten sekolah tadika Sengal, Fabretonggas secara official takkan bermain malam esok akibat kecederaan sekaligus menandakan malapetaka buat midfielder diorang yang sememangnya nampak lumpuh sekarang..Yeah, its going to be delicious meal for Essien now!!

- Mengenai player The Blues lain; Frankie, Bosingwa, Benayoun, Kalou antara yang sudah rasmi akan terlepas match malam esok akibat kecederaan sekaligus memberikan ruang untuk pemain lain seperti Ramires, Zhirkov serta pemain muda – Sturridge, Kakuta, McEachran dan Van aanholt dipanggil untuk bermain di London Derby..



No comments: