The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Tuesday, October 19, 2010

0 Lupakan Nightmare

Lupakan kisah luka lara Final CL 2007 dulu, aku harap kita dapat memulakan kisah baru di Stadium Luzhniki dengan kemenangan bermakna ke atas Spartak Moscow sekaligus mencerahkan peluang kita untuk ke pusingan kalah mati secepat mungkin..

Seperti ketika menentang Villa, kita masih dilanda masalah injury bertimbun2 dan kali nie Ramires pulak ditinggalkan di London akibat kecederaan di Villa Park..Drogba, Lampard, Benayoun, serta Alex juga sudah pastri takkan beraksi malam nie..Essien, Bosingwa dan Ash juga mungkin ditinggalkan kerana masalah padang tiruan yang dikatakan agak berisiko untuk pemain yang mempunyai sejarah kecederaan lutut..Pertimbangan yang wajar, kerana akibat knee injury musim lepas, ketiga2 trio nie hilang hampir berbulan2 lamanya, jadi aku harap Carletto akan mengutamakan keselamatan pemain dahulu..

Tanpa beberapa pemain utama, aku menjangkakan beberapa pemain muda akan diturunkan dan aku harap diorang mampu menonjolkan aksi yang membanggakan malam nie..Skuad pilihan aku:

Cech
Ferreira-Ivanovic-JT-Zhirkov
McEachran-Mikel-Malouda
Kakuta-Anelka-Sturridge

Result Prediction : S. Moscow (0) - Chelsea (2)

MATCH LIVE WED 20-Oct 00:25 Spartak Moscow vs. Chelsea

Tak banyak aku harapkan malam nie sebab ramai giler pemain utama tak mampu beraksi..Aku agak risau sekiranya diorang tak boleh gel antara satu sama lain kerana jarang bermain bersama..Apapun aku harap yang terbaik dan kalau menang tipis pon sudah cukup bagi aku..KTBFFH!!



No comments: