The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Tuesday, October 19, 2010

0 Padang plastik??

Luzhniki Stadium

Carletto nampaknya agak marah dengan keadaan padang plastik di Luzhniki Stadium, tempat pasukan kita akan bermain malam ni..Padang Sintetik yang digunakan dikatakan agak merbahaya terutamanya buat pemain yang kerapa menagalami kecederaan lutut..Antara pemain skuad kita; Ash, Essien dan Bosingwa antara yang terkenal dengan history kecederaan ini jadi berkemungkinan mereka akan ditinggalkan di London menjelang match menentang Spartak Moscow nanti..

"This pitch is different. We will see how he reacts to the practice session and see if we can control his condition on a pitch of this kind. It is the same for Essien, who had a big problem with his knee. We will make a decision on the day of the game when we know whether they found it comfortable or not playing on this pitch. We have to see what happens once they have run on this surface."


Yeah, keputusan yang wajar kerana bagi aku keselamatan pemain lebih perlu diutamakan..Season masih panjang dan sudah tentu kita tak mahu pemain berkaliber seperti Ash dan Essien injured lama lagi seperti musim lepas..Apapun ini satu peluang untuk pemain muda mendapat peluang bermain, harap digunakan sepenuhnya, KTBFFH!!



No comments: