The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Friday, October 8, 2010

0 Komen selepas match



Didier ‘Assasin’ Drogba
“ Ahh bosan la gol lawan budak2 tak mencabar langsung, yeah backheel itu memang intentional supaya gua dapat masuk Goal of The week dalam Footytube”

Arsene Wedges

“Gua malas nak ulang banyak kali jadi korang dengar je la rakaman komen gua selepas match dengan Chelsea musim lepas”
(rakaman dipasang)
“Skuad nie masih muda dan perlukan masa untuk dibentuk – jika musim nie kami tak menang trofi mungkin musim depan lah kami cuba lagi..” (Aku dah agak dah…)

Gary Miller (Fan Chelsea)
“Its bird, Its Plane, Oh, its Alex!!

Philippe Thomas (Fan Arsenal)
“Ah! Sengal..”

Alex (belum dapat Sir lagi)
“ Takde rahsia sepakan torpedo gua, Cuma gua ada bertapa di Thailand dahulu dan belajar tomoi..Antara latihan yang gua belajar dan sering amalkan sehingga kini adalah menyepak batang pisang supaya penyepak gua kebal dan sekeras besi..”

Fabretonggas (dalam wad)
“ Gua dah agak dah, saja gua injured supaya tak termasuk dalam skuad yang akan dimalukan Chelsea..Lagipun gua tak sedih Arsenal kalah, gua kecewa Barca seri kelmarin kat La Liga”

Don Carletto
“Dua gol tahap dewa, gua malas cakap banyak – Mama mia!!”

No comments: