The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, October 16, 2010

0 Kill the Villains!!


Emm, masih terbayang di fikiran aku kekalahan musim lepas di Villa Park yang agak memedihkan kerana dua2 gol set piece celaka yang membezakan kedua2 pasukan..Walupun kita dah membalas giler babi 7-1 di SB dengan 3-0 dalam FA Cup, aku masih tak puas selagi kita tak ranapkan diorang kat rumah diorang sendiri..

Aku taknak mengomel panjang, straight to the point keadaan skuad kita kini masih stabil walaupun ada beberapa pemain cedera, ada jugak pemain yang bakal kembali..JT, Alex, Benayoun hampir pasti takkan beraksi manakala Lampard, Kalou dan Bosingwa hampir sembuh tetapi untuk bermain malam nie?? Aku tak pasti, tapi mungkin nama trio nie akan ada kat bangku simpanan nanti..Ketiadaan dua CB Utama kita agak problemo jadi aku berharap penyesuaian dari segi taktikal amat penting..Villa adalah team yang fizikal dengan kepala besar Agbonlahor dan Carew menanti di udara..Penyelesaiannya aku berharap Bruma akan digandingkan dengan Ivanovic kerana walaupun cetek pengalaman, fizikal youngsters kita nie agak setanding pemain dewasa dan jika diletakkan Ferreira di tengah, aku memang tak yakin orang tua tue boleh tahan - yeah, seeloknya dia akan terus bermain di posisi Right Back..Midifeld, Serangan takde perubahan aku rasa..

Skuad malam nie :

Cech
Ferreira-Bruma-Ivanovic-Ash
Ramires-Mikel-Essien
Anelka-Didi-Malouda

Result Prediction : Villains (0) - Chelsea (3)

MATCH LIVE 12.30 PG AHAD ASTRO 817

Jika nak dibandingkan Villains dah tak sekuat dulu semenjak O'Neill chow jadi diorang nie boleh kata team murahan jugak la sekarang nie..Houllier memang tak menggerunkan langsung dan aku yakin dengan kepakaran Carletto handle masalah kecederaan musim lepas, situasi malam nie bukan masalah besar..KTBFFH!!



No comments: