The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Wednesday, January 20, 2010

5 Essien dan keropok Lekor

Pergi dengan Harapan, pulang dengan kecederaan..Malang menimpa lagi ke atas The Beast Essien yang tercedera di lutut sewaktu latihan bersama skuad Ghana untuk Piala Afrika..Berita paling teruk die mungkin akan berehat selama 6 minggu dan terlepas aksi menentang Arsenal dan First Leg CL bersama ex-boss Mourinho..Takde Official lagi pasal kecederaan Essien coz minggu nie baru die akan pulang ke Kem Chelsea dan selepas keputusan scan rasmi baru kita leh tau bape lame die akan out..harap2 x seteruk yang disangka..

Pehh..terliur beb

"Kalo korang nak tau ak la pengasas keropok Lekor"

Korang suke kopok Lekor?? Sape budak Ganu mesti suke pye r..memang sedap makan Keropok Lekor tapi lagi best kalo dapat Jerko Leko!! Ketiadaan Essien mmg merupakan big blow dan serta merta membuka rumours2 hangat antaranya Jerko Leko yang bermain sebagai versatile Midfielder di Monaco..boleh bermain sebagai defensive mid atau attacking, Leko mgkin pengganti sesuai untuk Essien dan alternatif lain selain dari Beletti yang skang nie memberikan cover yang bagus dalam match2 tanpa Essien skang nie..

Tetapi selagi Carletto masih bertegas tak nak beli sesape, kita xleh wat pape, kalo Leko datang, mgkn Carletto akan menyambutnya dengan naked di atas padang sepertimana yang dijanjikan..haha..

“I’m telling the truth, absolutely,” Ancelotti said. “There’s no way I will sign a new striker and will do a forfeit if I do. For sure, I would even run around naked in the snow, yes.”
Cett..ingat Maria Ozawa je ke leh strip?? Ak pon boleh la!!


5 comments:

r.k said...

kalau leko datang , carletto tak bogel la ..

leko bukan forward .

KampungChelsea said...

hahaha maria ozawa,haha..model lucah tu...pasni kalau ancelotti berbogel kat padang,mesti ramai yang download 3gp ancelotti,haha

Raiden said...

Hmm btul gak, kire leko terselamat la dari persembahan percuma Carletto huhu

Raiden said...

Camnie konfem kite tak dapat Striker..Aguero sure x masuk pye kalo Carletto dah wat janji camnie lol..weh Umar ko sanggup ke download Ancelotti pye vid?? langkah mayat pon ak xkan download huhu..

r.k said...

aku download !! kalau bogel lah .. haha ..

5 6 tahun lagi jadi klasik history .. hehe