The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, October 31, 2009

0 Misi menghapuskan badi

Malam nie skuad The Blues akan bertandang ke Reebok stadium untuk match liga menentang Bolton, situasi yang berbeza selepas 3 game berturut2 berada di home..Selepas 3 kemenangan besar skuad Chelsea boleh dikatakan berada di prestasi terbaik kini tetapi masih ingat lagi kejadian di Villa Park?? Walaupun baru je lepas menang ngan fool team kita tewas mengejut ngan ASSton dalm fixture seterusnya..dan kejadian malang di Wigan sebelumnya turut jangan dilupakan..Prestasi di Away match masih lagi meragukan dan kemenangan malam nie amat penting bagi menghapuskan sumpahan di tempat lawan..

Carletto telah menyuarakan pendiriannya dengan mengatakan tiada pertukaran formasi akan dilakukan untuk away match kerana dia yakin dengan skuad yang ada skrang..Mengenai wad sakit Bridge, kedua2 left back utama Ashley Cole (gashed leg) dan Yuri Zhirkov (ankle) masih dalam kuarantin diikuti oleh Jose Bosingwa (knee) dan Jon Obi Mikel (foot)..Ivanovic ngan Kalou masih dalam pemerhatian lepas kecederaan kecil di Carling Cup..

Yuri Zhirkov yang masih lagi belum bermain untuk skuad utama Chelsea sekarang tengah dilanda kecederaan yang bagi aku memang mengecewakan sebab terjadi berulang2 kali..Kecederaan lutut die nie agak merisaukan sebab nampak teruk dan mgkin memerlukan pembedahan..Kalau operate memang berbulan2 le baru boleh men balik..

"I suffered a painful blow on the knee early in the game against Germany," Zhirkov said. "It ached a little afterwards, but there was no sign of a continuing problem.

"After the match with Atletico, the knee swelled up terribly and the doctors couldn't explain exactly what was happening.

"There was even a theory that my body was reacting to a complete change in climate, food and every else. There was talk of an operation, but now, after pumping out liquid on the knee, it is more or less normal, thank God."

Kecederaan ash sepatutnya boleh dijadikan peluang untuk Yuri masuk ke first team tapi dah dua2 injured naseb bek ad Belletti ngan Ferreira backup..Harap2 die cepat sembuh pasnie..

Seperti Ancelotti ak yakin xde perubahan besar yang perlu dilakukan sebab player2 sekarang dah mampu menunjukkan gaya permainan yang mantap..Cuma jangan la buat kesilapan2 bodoh seperti game away match sebelum nie..Deco yang beraksi hebat di Carling Cup haritu mungkin akan cuba mengintai peluang di posisi tengah yang bagi aku memang kompetitif persaingan antara player2 untuk merebut tempat di bahagian diamond kerana semua player seperti Malouda turut menampilkan prestasi yang hebat..Tapi buat masa ini ak rase Carletto akan stick dengan player yang beraksi semasa menentang Blackburn minggu lepas..

Formasi malam nie :


----------------Cech------------------

Ivanovic—JT—Carvalho—Belletti-----

---Essien---Ballack---Lampard-------

----------------Cole------------------

-----------Nik--------Didi------------


Team setan tu men lambat sket malam nie jadi kemenangan akan bagi pressure dengan meninggalkan diorang 5 mata di atas kasi diorang makan asap banyak sket haha..Dan ak harap Di Santo akan men dan score lawan team setan 2 hehe..Match LIVE kat Star Sport malam nie pukul 10.55 malam..KEEP THE BLUES FLAG FLYING HIGH!!

Match Prediction : Bolton 1- Chelsea 3

No comments: