The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, October 17, 2009

0 Menentang ASS ton Villa malam ni

The Blues akan bertandang ke rumah gila ASSton malam ni dan dah tentu pertembungan sengit akan berlaku..tuan rumah skang ni nampak dah form balik walaupun awal2 musim banyak kantoi jadi ini merupakan amaran berbahaya wat team The Blues kita agar tidak lalai dan leka seperti menentang wigan..

Chelsea skang nie memang best dan berada di Top Form selepas mengayamkan fool 2-0 sebelum nie..walaupun match antraBosan menyelit di tengah, striker kita Didi dan Nik x berhenti menjaringkan gol dan meneruskan prestasi mantap untuk negara diorang..prestasi yang konsisten amat diperlukan dan jika player semua bermain seperti menentang fool ak yakin ASSton nie senang utk dijinakkan..

Berita baik adalah Petr Cech akan kembali ke skuad lepas habis tempoh kurungan 2 match..hilario yang beraksi superb nampaknya terpakse kembali ke bangku simpanan..Ak harap cech xkan buat kesilapan bodoh lagi dan dapat beraksi mantap malam nie..jika ad kesilapan yang berlaku Hilario akan cuba mengintai sebarang peluang utk mendapatkan posisi utama nanti..

Berita buruk ancelotti da konfem Ballack x akan main malam nie sebab injured mase lawan russia haritu..kecederaan lain Alex (groin), Jose Bosingwa (hamstring) dan John Obi Mikel (ankle)..yang lain sihat walafiat!!

Formation Diamond macam bese akan digunakan untuk menentang ASSton nanti dan ak rase xde perubahan besar untuk pemilihan player cume Ballack je yang xde..Ancelotti mengatakan Joe cole sudah bersedia untuk bermain tapi ak xnampak G.i Joe nie akn menjadi permulaan kesebelasan utama nanti..mgkin akan digunakan mase 2nd half nanti..kalo Joe masuk ak nak tgok die main di belakang dua striker sebab die nie versatile dan memang sesuai dengan posisi nie..Lampard leh turun bawah sikit..Deco ak rase akan diturunkan sebagai pengganti Ballack untuk malam nie.. formation malam nie :

Cech
ivanovic-Terry-Carvalho-Ash
essien
Deco Malouda
Lampard
Anelka-Drogba

Ak yakin cese akan menang malam nie..game mlm nie live kul 745 mlm..seb bek xtembung ngan team setan 2 haha..match prediction Chelsea menang 2-0!!

No comments: