The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Tuesday, August 31, 2010

0 Frankie dan JT terlepas EURO Qualification


Frankie dan Cappi JT nampaknya akan terlepas 2 match kelayakan Euro 2012 selepas tercedera dalam match mennatang Stoke kelmarin..Apa yang agak parah adalah Super Frankie Lampard yang dikatakan mengalami kecederaan pangkal bahagian bawah perut yang memerlukan pembedahan segera..

“Penyakit itu berulang,” kata Ancelotti. “Dia menjalani pembedahan 10 tahun lalu dan minggu ini keadaan menjadi semakin teruk. Malah dia turut tidak selesa bermain jadi saya fikir minggu ini adalah peluang terbaik untuknya menjalani satu lagi pembedahan.

“Saya rasa kita boleh melakukannya pada Selasa atau Rabu tetapi dia tidak dapat beraksi untuk skuad kebangsaan kerana tidak dapat beraksi selama satu atau dua minggu,” katanya.

Jika dibandingkan 1-2 minggu bagi aku taklah terlampau lama dan kita tak perlu risau..Tambahan pulak Malouda, Essien, Benyaoun dan juga Ramires mampu menggantikan tempat Lampard dan kesemua mereka berada di prestasi tertinggi ketika ini jadi ia bukanlah satu masalah besar untuk Chelsea untuk terus beraksi mantap dan meneruskan 4 match kemenangan berturut2 menentang West Hampeh 2 minggu lagi..Harap cepat sembuh Frankie!!



No comments: