The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, August 21, 2010

0 Ganyang Wigan Atletikus!!

Selepas kemenangan besar 6-0 minggu lepas, dah tentu semua Fan Chelsea mengharapkan prestasi yang konsisten di awal musim..Wigan mungkin antara kelab belasahan yang paling teruk dikenanakan oleh Chelsea musim lepas apabila kita meroti-canaikan diorang 8 bijik gol tanpa balas di SB..TAPI, itu kisah di home game, jangan lupe awal musim lepas kita sebnarnya tewas 1-3 di tempat lawan, iaitu tempat yang sama skuad Chelsea akan beraksi malam nie..
Tidak mahu terlampau yakin, tapi aku masih pasti Chelsea akan tetap menang malam nie..Selepas pengalaman setahun di BPL, Carletto akan lebih bersedia dengan ancaman kelab bawahan dan sudah yakin dia akan mengatur strategi supaya pisang tak berbuah dua kali..

Apa yang mengujakan aku untuk malam nie adalah kelibat Ramires yang dikatakan akan diturunkan sebagai debiut malam nie..Mikel mungkin yang akan memberikan laluan kepada Blues Kenyan..Cannot wait!!

Formasi malam nie :

Cech
Ivanovic Terry Alex Ash
Essien Lamps Ramires
Anelka Didi Malouda

Prediction : Wigan (0) - Chelsea (3)

Match 12.15 PG Ahad Channel 817 LIVE

KEEP THE BLUES FLAG FLYING HIGH!!

p/s : Simpati kepada Sam Hutchinson yang retire di umur 21 akibat masalah lutut..Aku masih ingat cross cantik dia ketika menentang Stoke musim lepas yang memberikan gol ala Cruyff buat Lampard..Another loss from Chelsea Academy..

No comments: