The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Monday, August 16, 2010

0 Anoouncement : Liga Fantasy TBA (NEW!!)

Maaf di atas sedikit kesulitan dan terima kasih gak kat Zulfadli Bachok coz inform kat aku..Mungkin ada sedikit kesilapan tak disengajakan kat liga fantasy yang aku buat kelmarin..Setup yang dibuat menyebabkan bilangan peserta terhad dan kita ikut head to head league yang bagi aku kurang best..Aku akan cuba buat liga baru mengikut kiraan mata classic league..Password baru boleh didapati di bawah, diharapkan yang dah join boleh mendaftar semula, markah tetap bermula dari GW 1..sorry for any convenience..

Senarai team setakat ini :

AJ Team
Kelip2 Kusangka Api
Vuvuzela FC
Pemetik Api
TeMpOYak MaLi

Nama : Liga The Blues Army
Password baru : 1693077-335491

Jika masih ada sebarang kesulitan, sila beritahu dengan kadar segera :)


No comments: