The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Sunday, August 8, 2010

0 Perang Minda bermula!!

Jom belasah Manure lagi cam musim lepas!!

Seperti biasa Don Carletto dah memulakan perang saraf dengan Bapak Setan Fergie..King Carlo dah mengumumkan barisan yang akan bermain dalam Perisai Komuniti malam sok lebih awal..Kerek atau konfiden terlebih??

Barisan skuad Chelsea yang akan beraksi di Perisai Komuniti :

Starting XI (4-3-3):

Henrique Hilario,
Paulo Ferreira, Branislav Ivanovic, John Terry, Ashley Cole,
Michael Essien, John Mikel Obi, Frank Lampard,
Salomon Kalou, Nicolas Anelka, Florent Malouda.

Subs: Ross Turnbull, Didier Drogba, Ricardo Carvalho, Yossi Benayoun, Yuri Zhirkov, Gael Kakuta, Daniel Sturridge, Jeffrey Bruma.

Cech, Alex dan Bosingwa antara yang tercedera dan tidak dapat beraksi malam sok..Apa yang mengejutkan bila King Didi direhatkan di bangku simpanan dan mungkin akan masuk sebagai subs..Situasi yang sama aku lihat ketika kita menang kat Old Kerepot musim lepas dengan Didi menjaringkan gol kemenangan selepas masuk sebagai subs, harap- harap ada tuah yang sama kali nie!!

Persoalan kedua adalah siapa calon sesuai menggantikan Cech?? Kedua-dua Hilario ngan Turnbull main cam haram dalam Pre- Season tapi dengan pengalaman yang lebih pada Hilario, jadi tak terkejut bila Carletto memilih mamat Portugal nie starting malam sok..Harap2 dia superb gak macam masa lawan Fool musim lepas..

Match pembukaan hampir bermula..Korang mesti teruja bukan?? Sama gak ngan aku beb..Dekat 3 bulan tak pekena EPL memeng mengah rasanyer..Harap2 Chelsea dapat bukak musim baru dengan kemenangan!! KEEP THE BLUES FLAG FLYING HIGH!!

MATCH LIVE ASTRO (813) 12.00 TGH MLM 9 OGOS

No comments: