The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Tuesday, February 2, 2010

2 Raja Singa Biru

Satu lagi match away yang dijangka sukar buat The Blues di stadium ala2 nama Sean Kingston artist Jamaica , Kingston Comm Stadium menentang Hullahup City awal pagi esok..Kemenangan tipis dengan Burnley 2-1 menunjukkan kita masih belum cukup mantap bila berjauhan dengan Bridge sebagai tempat keramat..Tapi ada berita baik dari Carletto, Didi konfem akan main malam nie!!

'It will be a similar team to against Burnley, Didier will play from the beginning, and also Deco and Ricardo Carvalho had recovery time against Burnley and will play from the start,' said the Italian.

Bagus gak Didi dah bleh men, anggap la nie sebagai perlawanan pemanas badan untuk Didi kembali adapt dengan match EPL sebelum melakukan kemusnahan besar2an ke atas Arsenal hujung minggu nanti..Kehilangan Didi hampir sebulan membuatkan Shrek Rooney dah memintas sebagai Top Scorer jadi ak yakin The King pasti takkan biarkan kasut emas tahun nie terlepas lagi..

Raja Singa Biru, Didi kembali untuk menentang..

hek eleh anak rimau belang je malam nie..

Walaupun dilanda kontroversi, Carletto mengatakan JT tetap akan bermain sebagai gandingan bersama dengan Carvalho, meletakkan Alex di bangku simpanan dengan error lawan Burnley masih panass dalam pemikiran Carletto..Ash masih doubtful dengan injury, so Zhirkov mgkin akan menjadi starting left back...Formasi ak yakin takkan berubah, mgkin Anelka akan direhatkan kerana Joe Cole dan Malouda tengah Hot Form skang sebagai sayap kiri dan kanan yang membolehkan Chelsea terbang tinggi sekarang..

Formasi malam nie :

-----------Cech-----------
Ivanovic-JT-Carvalho-Zhirkov
-----Deco-Lamps-Ballack--
------JC-Didi-Malouda----

Result Prediction : Hullahup (0) - Chelsea (3)

Jika menang, kita akan kembali memanjat carta dengan empat mata di atas Setan dan 8 mata di atas Sengal, sesuatu yang amat dikehendaki untuk memberikan kekuatan mental yang lebih menjelang pertemuan dengan Arsenal nanti..Match nie awal pagi, sape yang larat berjaga tu pandai2 la teguk nescafe takpun kopi kapal api betul2 kawww..Kalo nak tido pasang la alarm kat anset korang dekat 4-5 kali, nak senang suh je sesape yang tak tido simbah air, sure bangun punye!! Macam kate Eddie, nie latihan untuk Piala Dunia, so selamat ber-training!!

Match LIVE ESPN WED 03-Feb 03:40 Hull City vs. Chelsea..KTBFFH!!

2 comments:

eddie dewanaga said...

hehehe... ngantuk tak abis ni lagi beb. chelsea main lemau laa...

Raiden said...

2 la pasal, seri punye pasal ngantuk ak satu hari nie celake membe MU lak sengih2 bile jumpe..